Gå til innhold

søndagstestere....hvordan har det gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet i dag, og den var negativ.. Nå blir det ikke mer testing før ikm tirsdag eller onsdag. Hvis tr ikke er kommet på tirsdag så tester jeg onsdag morgen.

Håper dere andre har bedre hell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Var negativt, IKM tirsdag! Hva brukte du? Jeg brukte billigtest. Føler med gravid for jeg har skikkelig ont i det ene brystet...

Håper det var bare for tidlig for oss!

Skrevet

Jeg tok en test i dag, og jeg kunne skimte en strek, men tror det egentlig bare var en skygge(var sånn billig-strimmel), var så vanskelig å avgjøre om det var litt farge der eller ikke, så tror nok den var negativ gett.. Ikm i morgen, så er jo bare å se...

Skrevet

Var nok negativ min og...ikke en eneste skyggestrek å se engang....kritthvit... jeg brukte også en sånn billigtest strimmel... nå skal jeg ikke teste noe før torsdag... jeg "skyter jo i blinde" siden jeg ikke vet når jeg har el, eller når tr kommer, siden det ikke er komt tilbake etter pilleslutt...men kan jo håpe på fulltreff fordiom :)

Skrevet

Men når jeg tittet på den nå. så ville jeg tolket den som positiv, for nå var det helt klart farge der, men vet jo at man ikke skal lese av de etter mer enn 5 min, men alikevel så får jeg litt mere håp=)

Skrevet

ååååååååå, lotta=) jeg hvisker et lite gratulerer, jeg;) strek er strek!

når har du ikm?=)

JAAA!

Skrevet

i morgen.. Men du må ikke si sånn, for den hadde ligget i 2 timer ca før jeg så på den, så jeg er veldig redd for å få falske forhåpninger, hehe. Men skal dra på vakt apoteket å kjøpe en nå, som jeg kan ta i morgen tidlig, for samboeren reiser i morgen, så hvis det er noe, så hadde det vært moro for han å få vite det før han drar. Blir borte til torsdagen.

Men blir jo litt mer spent da=)

Skrevet

skal ikke gi deg "falske" forhåpninger, men det var nøyaktig sånn jeg fant ut at jeg var gravid sist. aner ikke når ikm var for prøvde ikke, men tissa på en test, kasta den fordi den var negativ, skulle tømme søpla fire(!) timer senere, da var den positiv (ikke morgenurin). tenkte det var en skyggestrek, måtte dobbeltsjekke, kjøpte cb dig samme dag og fikk opp gravid=)

oppdater oss iallefall=)=)=)

Skrevet

Jeg er 12 dpo og fikk skikkelig hvit test, den var overhvit. Så har ikke trua, er det ikke skyggestrek en gang på cb sin test 12 dpo, tror jeg ikke det er noe på gang. Skulle egentlig ikke teste idag, men drømte noe sinnssykt mye om masse rare tester før jeg våkna. Masse streker jeg ikke skjønte noe av!! Så testa i villrede når jeg våkna :-D

Skrevet

Så kjipt da Maren!

Selv om det finnes fortsatt håp så kan man begynne å varme opp til neste EL. Da blir det marsbabyer på oss:-) For jeg tror ikke jeg har noe spire i magen denne gangen heller, selv om jeg bare er inne i 4 dpo. Det hjelper inhverfal for meg å planlegge neste EL.....

Om ikke annet kan du kose deg med alkohol i 17mai helga, med god samvittighet;-) kanskje det er siste gang du kan drikke på en stund

;-).....?

Skrevet

Ønske det så så positivt, men nei... Har eksamen 18, 19 og 20. mai, (og 25. og 27.) så blir en del lesing. Ellers så blir det ikke noe prøving på meg på en liten stund igjen, dessverre. Samboeren har fått et jobbtilbud, et prosjekt på halvannet år, så han ønsker at vi kanskje venter litt med aktiv prøving til han er godt igang med jobben(som begynner i august). Kommer ikke til å begynne på prevensjon igjen, men heller ikke gjøre noe ekstra for å bli gravid.. Jeg måler jo temp. og vet når el er, men gubben vet også at siste uka i måneden er det å hoppe av i svingen som gjelder (vært vårt prevensjonsmiddel :-D).

Skrevet

..hmm...jeg leste det maren. For en kjedelig situasjon foor deg.

Det med å hoppe av i svingen vet jeg mye om.....tok meg to år på få ham til å sluttet med det! (med det er en anne historie)

Hvis du ønsker å prøve selvom han beg. i den nye jobben så synes jeg du skal snakke med ham om det. En jobb skal jo ikke prioriteres frem for livet. Og egentlig så passer det vel aldri å får barn for noen av oss. Men vi må tilpasse det. Gi ham flere løsninger på problemet hvis du blir gravid mens han har den andre jobben. Hvis ham at alt er mulig hvis man bare VIL og at alt alltid ordner seg!! Det er viktig at han tenker på dine ønsker og behov også....

Skrevet

Jeg har jo tenkt å studere videre mens jeg har barn, så er veldig positiv til at livet ikke stopper selv om man har barn, jeg har mye jeg skal utrette ved siden av å ha barn. Det er veldig viktig for meg og få barn, og han vet nok ikke hvor mye jeg har tenkt på det siste tiden når man er i prøveperiode (24/7) Men føler meg egoistisk som ønsker å få barn allikevel, vet han gleder seg innmari mye til å bli pappa. Skjønner ikke helt hvordan jeg med god samvittighet skal røve fra ham den perioden å følge opp mye når babyen er bitteliten. Men prøver å si til han at LIVET ER NÅ!! At man ikke skal vente på at alt skal komme i perfekt rekkefølge og til perfekt tidspunkt. Og han skjønner at det godt kan være det blir vanskelig å få barn, og at det kan ta tid. Håper jeg får han litt på gli etterhvert.... Vi kommer aldri til å bli en A4 familie samme hvor mye man snur og vender på ting :-) Og jeg er en fighter som kan godt kan ha mange baller i lufta. Mener barn bare blir en berikelse, og ikke noen ekstra belastning :-) Vet han også mener det, men han er redd for å ikke strekke til, og om jeg skulle ha det dårlig i svangerskapet at han ikke kan stille opp for meg osv, det ville vært veldig sårt og ømt for han. Men kan jo ikke leve livet basert på HVIS :-D Jeg er ikke sååå negativ som du hører, for tror han bare ble litt overveldet av panikk, og at når han ser alle babyene som trilles på Løkka i vårsola at han snur kjapt :-D

Skrevet

Skjønner maren.:-)

Dere får ta det litt etter litt da...kanskje det er greit å vente litt. så får dere starte om ett halvt år igjen (og det er jo ikke lenge til, tiden går utrolig fort) og hvis du blir gravid neste vår så timer dere det perfekt:-) til begges ønske.

Det er mye babyer på løkka ja;-) Jeg blir jo letter deprimert av det. Følelsen av urettferdighet stiger betraktelig. Alle andre får det til utenom meg. De"drar" fra meg med både en, to og tre unger hver. Og jeg har ingen....

Du får prøve kose deg med ett halvt år der dere kan være dere to og bare tenke på dere. Vips om ett år har dere et annet fokus og er forpliktet til et nytt liv resten av livet deres. Slik prøver jeg å tenke, for hver mnd. som TR kommer. Da har jeg fått enda litt tid for meg selv før det braker løs;-)

Kanskje vi treffes igjen på denne siden.....man vet jo aldri hvor lenge jeg må prøve......

Skrevet

Ja, det er det jeg holder fokus på, "alenetiden" jeg nå kan kose meg med. Jeg kommer nok til å være her med jevne mellomrom, jeg skal jo ikke beskytte meg, så hvem vet :-) Det er litt mer mentaliteten at skjer det, så skjer det. Men ikke det intense jaget at denne måneden må det sitte. Kjæresten er jo ikke keen på at jeg skal begynne på pilla og bli satt tilbake mange måneder igjen. Litt uregelmessig syklus får jeg satse på, eller at kjæresten lekker litt under sexen, så det plutselig klaffer likvel, det er mine holdepunkter nå :-D

Løkka er ett ubarmhjertig sted for prøvere, jeg har heldigvis ett par single og vårkåte venninner som nok vil pilse mye i vår og sommermånedene med meg :-)

Masse lykke til Iris. Jeg er 12 dpo, og ett par dager før ikm, så jeg skal nok teste eeeeen gang til om litt, hvis tr skulle utebli, og selvfølgelig innom her og klage min nød på neg tester. Den oppblåste, murrende magen ruger nok på en tr :-) Og tempen, usj, ikke for å snakke om den. Den har holdt seg over coverline, men vært i dalende kurve siden 4dpo....

Skrevet

That´s the girl Maren!!!

Kos deg med disse øltørste venninne dine. Det er jo en kjempe fin tid vi har foran oss, når det gjelder uteliv, festivaler, bryllup etc. Her er det jo kjipt og ikke få nyte alkohol. Tenker jo litt det samme. Kanskje det er best at det klaffer til høsten....Slik at jeg også kan kose meg: på løkka, på Hove og i tre bryllup! Kanskje vi skåler i sommernatten på samme sted på løkka en kveld:-) hem vet?

Dette med prøvingen er jo veldig psykisk. Man setter seg inn i et fokus av egen vilje. Og hvis du bestemmer deg for å vente litt, så kobler du bare alt stresset av. Og som du sier.....kanskje han lekker litt, eller ikke greier å komme seg ut i tide...og siden du har har roet ned prøvestresset så blir du vips gravid:-) Jeg tror jo litt på skjebnen også....barnet dit kommer når det er ment at det skal komme:-)

Skrevet

Fikk en svak, svak strek etter 10 min på quick respons testen i dag... Tanta har ikke dukket opp enda ihvertfall, har harr mens smerter i 2 dager uten at ho har kommet. Pleier å få menssmerter samtidig som jeg begynner og blø omtrent, men får vel bare vente da. Håper ho holder seg unna, selvom jeg tviler. Hvis jeg hadde vært gravid ville vel testen vært sterkere i dag regner jeg med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...