Gå til innhold

JEG ER SÅ GLAD!!!!Er vi ikke heldige jenter?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her søndags morgen og ser på de to små guttene mine som leker på gulvet. Masse barnelatter i stua og jeg kjenner jeg blir varm i brystet! Er vi ikke heldige jenter?? Som kan oppleve verdens beste ting, nemlig det å være MAMMA!!!

God søndag til alle sammen og kos dere med familien:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er utrolig heldige ja! Jeg har en på gulvet som åler som bakover mot meg, mens hun i magen leker fotballspiller igjen:P Veldig koselig søndagsmorgen!:)

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Ja tenk for et privililegium å få sitte som mamma!!!

Min lille tulle på 5 måneder ligger på gulver, på babygymmen sin og elsker visst for tiden de store bevegelsene der. Hun har vært opptatt av å holde på en om gangen, må nå slår hun løs så det rister og knitrer!

Fantastisk å være mor:)

Skrevet

Jo v i er kjempeheldige!!!!!!!!:)))))

Å bli mamma er absolutt ingen selfølge, jeg kan ikke få barn ved naturmetoden, men har fått en skjønn sønn ved hjelp av ivf:)

Koser meg hver eneste dag med det lille underet vårt:)

Å være mamma bringer virkelig fram mange vidunderlige følelser, eeeelsker det:))))

En flott søndag ønskes dere alle!!!!!

Gjest yrild
Skrevet

føler meg også veldig priviligert som har fått oppleve å være Mamma for et sånt lite vidunder :-)

God søndag!

Skrevet

Ja, jeg tenker ofte på det samme faktisk. Føler meg utrolig heldig, og tar det absolutt ikke som noe selvfølge, da vi har hatt mye graviditetstrøbbel i familien. Ble nærmest sjokkert og vantro (samt vanvittig lykkelig selvsagt) da spira satt på 1.forsøk!! Og livet som mamma ER virkelig like flott som jeg hadde forestilt meg på forhånd, hvis ikke ENDA flottere=)

Skrevet

Ja jeg tenker på det hver eneste dag.

Det var ikke en selvfølge at vi skulle få oppleve å bli foreldre. Etter mye slit ble det tilslutt ivf på oss, og vi lykktes på første forsøk :)

Hver dag som har gått siden har jeg vært takknemmelig for alt vi har fått oppleve. Jeg virkelig nyter tiden med min kjære lillegutt, og priser meg lykkelig for hver dag jeg har sammen med han :)

Vi ER heldige alle sammen!

Lite søvn og liten egentid er ikke noe offer i det hele tatt.

Skrevet

Jeg også tenker på den hverdag.

Jeg er kjempeheldig å være mor til ei lita prinsesse.

Hun er 7måneder og 3uker nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...