*emeline* Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Men det var vel heller ikke å forvente, har nå 18 dager igjen. Så får bare smørre meg med litt tolmodighet )
*We68* Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 tror ikke noe hjelper jeg om man ikke er klar for det. er vel kroppen som bestemmer selv...dessverre. jeg har 24 dager igjen nå, men venter ikke helt enda da. men jeg har hørt at fullmånen har noe med det å gjøre ja, når alt er klart. men månen har noe med flo og fjøre og gjøre også. så sjekk når det er full flo osv kansje? sauene begynner alltid lamming ved fjøring tror jeg. så kansje når floen er veldig stor og skal i retur er det større sjanse for oss tobeinte også ;-) kan jo til nøden stå på 4 og si bæ vi også for å bli ferdige ;-)
Meg og snuppene 05 & 09 Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Var ikke fullmånen igår da, på lørdag?? Har hørt den kan virke i 2 dager før og etter-så det er fortsatt håp...........jeg er 3 dager over termin idag og håper enda hvertfall.....
_bolla_ Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er også 3 dager over, og den fullmånen har ikke virka enda!! Men får håpe du har rett.. kanskje den virker for fullt for oss begge i løpet av dagen/natta. Kjedelig å vente. vil at noe skal skje snart!
høno71 Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 6 dager på overtid her...... Når ikke fullmånen hjalp måtte jeg be om litt sengekos frå mannen min.....Får håpe det kan hjelpe! Har time på sykehuset på torsdag, men vil ringe til JM i morgen viss ingenting skjer i løpet av dagen/ natta. Er bare sååååååå utolmodig nå!
*emeline* Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2009 Nei, kroppen må nok være klar for det, så jeg regnet egentlig ikke med at noe skulle skje denne helgen heller, selv om jeg skulle ønske det. Regner faktisk ikke med at noe skjer før etter neste helg, men jeg kan vente jeg. Jeg gidder ikke å stå på alle 4 og si Bææ...hihi ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå