Gå til innhold

bestevennine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har kuttet kontakt med bestevennine sin? hvordan har det gått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo det har jeg gjort 3 ganger i mitt liv og det har gått utmerket, hører ihvertfall ikke noe fra de mer :)

Skrevet

Men det var jo sikkert vanskelig og begynner med, fordi det var en person du har vært glad i.

Skrevet

ja og nei, det er jo ofte store grunner til at man ikke lenger gidder å bruke noe tid på en person man tidligere har brukt mye tid sammen med. den eneste av de tre som jeg "sørget" litt over var hun siste. men vi sluttet å være venner fordi hun erklærte seg selv som fadder og skulle være der sååå mye for oss. også ble det slutt mellom meg og barnefar og da gikk hun hardt ut og mente at jeg burde ta abort og at det var uforsvalig og beholde. da var jeg i uke 10 og ikke i verdens letteste situasjon.

men de to andre var det i grunn greit å ikke se mer.

hm... hvorfor vil du ikke være venn med en person du tror du vil savne?

Skrevet

nei, det er sant, kommer sikkert til og gå over henne, hun er ikke verdt det. vi var bestevennine også gikk hun til sengs med eksen min og det likte jeg ikke fordi jeg synes ekser er forbudt uansett hva., hun sa det ikke før 3dager etter det hadde skjedd, og det verste av alt var jo det at hun var hos meg etter det skjeddet uten og si noe til meg, synes hun har vært uærlig med meg. kommer ikke til å savne henne nei, fordi det er ikke noe vits og savne enn som er uærlig og respektløs mot en vennine som har vært der for henne i både godt og vondt.

Skrevet

men sa hun det av seg selv etter 3 dager? for i tilfellet så har hun ihvertfall prøvd å være ærlig, men sikkert grudd seg veldig.

Skrevet

Wow.. Den eksen må bety mye for deg...

Skrevet

ja, det gjøre henne. det som gjøre at jeg ble så skuffet var jo det at hun likte ikke eksen når vi var sammen og plutselig begynte hun og henge med han, noe som jeg synes var veldig rart siden hun ikke likte han. også sa jeg til henne at jeg synes det er litt rart at hun henge med han, siden ikke likte han fra før, også sa hun at jeg må ikke misforstå det at de er bare venner også en uke senere lå hun med han. har hun vært ærlig da? han har jo massa penge nå, noe han ikke hadde då vi var sammen, tror det er sikkert pga pengene hun er der,

Skrevet

Vi var venner og det viste hun om, vi har hatt god kontakt med hverandre etter det ble slutt, føler at hun har ødelagt vennskapet med meg og eksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...