Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Leste at 50 % av alle som har født flere ganger vil få en form for fremfall. Bekymrer det dere? Knipeøvelser hjelper ikke alltid pga det er vevet som blir strekt.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 For de aller fleste er det i så liten grad at de ikke merker det en gang, så hvorfor skulle det bekymre?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Fordi det bare blir værre og værre med årene, og man helst aldri bør lufte tung mer om man har fremfall! Man bør ikke løfte barna sine en gang. Man bør holde seg langt unna sit-ups, jogging, hopp og sprett for alltid. Operasjonen er ofte misslykket og kan gi alvorlige komplikasjoner. Fatter ikke hvorfor fremfall bagatelliserers.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Du. Det der var da veldig dommedagstenkning da. Det er forskjell på å bagatellisere og å gjøre det værste ut av det. Det er faktisk veldig vanskelig å selv gjøre vondt værre når man har fremfall. Leger sier man skal være FORSIKTIG med situps og hopping. Ikke at det er satans verk. (Om man føler for å gjøre sit-ups er en annen ting)
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Nei, det bekymrer meg ikke. Har født 3 barn og ikke fått noe fremfall, så skal da virkelig være maks uheldig om jeg får det etter fjerde fødsel. Jeg er nok veldig heldig etter det jeg har forstått, aldri fått noen plager etter (eller før for den saks skyld) fødsel, verken lekkasje, vansker for å holde på luft, blitt slappere eller noe. Generelt sett så er jeg en optimist som tenker positivt om livet, kan jo bare ikke gå rundt å bekymre seg for alt her i livet, da blir en jo deppa og gal! Skjer ting, så skjer ting, da har jeg i det minste ikke kastet bort mye energi påå grue meg på forhånd :-) Og joda, jeg gruer meg innimellom jeg også rett før noe skummelt (eksamen f.eks), men sånn generelt prøver jeg å ikke tenke på alt det fæle som evt kan skje, enten det nå er fremfall, svineinfluensa, mulig at ungene blir påkjørt av bil, dør i krybbedød osv.Går bare ikke an å leve slik synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå