malingus Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Evt har en diagnose? Har selv slitt psykisk i mange år. Vet at det er vanvittig mange som sliter psykisk, men likevel er det så utrolig mange som ikke forstår seg på psykiske lidelser. Derfor er det mange som sliter som ikke tør snakke om det. Så, av ren nysgjerrighet, hvor mange er vi?
Kjøttpølsa Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Ja, det har jeg skjønt. Når du så fint klarer å smøre på hvor vidunderlig det er å få barn i en barnløs tråd.
malingus Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2009 Ja ja, kjøttpølsa, da er vi to iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå