Nytt år, nye muligheter! Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Hei! Er det noen flere her inne som skal i ilden i uke 23? Jeg skal ha kort regime på St.Olavs, og håper vi er flere her som kan dele erfaringer, gleder og sorger! Mest gleder etter hvert håper jeg! :-) Noen flere som holder til på samme plass?
lightblue Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Hei! Jeg skal nok ikke i ilden uke 23, men jeg hører til St. Olavs Godt å høre at du er i gang igjen, denne gangen er det din tur!! Ser etter deg på msn i kveld
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 hei:) bare kommer inn her å lurer litt på noe jeg..... hva som avgjør om en skal ha kort eller langt regime?
Søskenhåp adopterer Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Se uke 22-23 tråden, vet at vi er flere enn dette som er i gang da også
trallatausa Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Hei !! Vi skal også inn i uke 23,på St.Olavs... =) Gler meg slik, håper det funker... er såå spennende..og litt nifst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå