musikkpia Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Hei. Om en uke blir jenta mi 1 år. Mitt første barn og har ikke arrangert barnebursdag tidligere, så her er noen spørsmål: Hva skal jeg gi til bursdagsbarnet av kaker. Hun har ikke fått så mye sukker hittil og jeg har ikke lyst til å plutselig kjøre på med kaker osv. Hva gjorde dere, litt muffins kanskje og thats it, med eller uten glasur? Hva med drikke? Hun har ikke fått så mye annet enn vann, MME og juice blandet med vann. Gir dere saft til en ett-åring og i tilfelle ja, hvilket merke? Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Jeg lagde kaker til de voksne, sjokoladekake, bløtkake og marsipankake, så fikk bursdagsbarnet smake litt av de kakene, kremen var best Hun drakk vann og mme og var fornøyd med det. Hun satte mest pris på alle menneskene hun da, all oppmerksomheten og gavene (dvs gavepapiret) veide mye tyngre enn mat og kaker Skal snart feire toårsdag og hun har virkelig fått øynene opp for godsaker nå, så må nok tenke litt mer på hva jeg serverer da slik at hun ikke spiser seg syk og gal på sukker, hehe!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Vi feiret nettopp 1-årsdag og serverte boller og masse bær og oppskåren frukt. Frukt og bær var stor suksess, bollene ble nesten ikke rørt! Jeg synes ikke det er vits å gi dem veldig usunne ting så lenge de ikke skjønner noe av det og er fornøyd med andre ting, men det er det jo forskjellige meninger om. Kos dere med 1-årsdagen!
3småtroll♥ Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Lillemann fyldte 1 år forrige uke og jeg lagde sjokolademuffins uten glasur(minst mulig søl for en stolt 1-åring som vil spise selv...) Bakte også en bløtekake som han fikk smake på,men muffins var mest stas. Til drikke fikk han slik babyjuice;) Jeg orker ikke å være så hysterisk ang. sukker- er jo ikke hver dag han har bursdag, og ingen dør av litt sukker ved spes. anledninger. La lille kose seg litt ekstra på bursdagen sin du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå