*emeline* Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 -Klær til deg selv og babyen. Vet ikke om de på "ditt" sykehus har klær til babyen mens dere er der eller om du må ha med, det finner du sikkert utav. Men du må hvertfall ha med klær som babyen skal ha på seg hjem igjen. -Sminke hvis du bruker det. -Toalettsaker (tannkost/krem, deo, dusjsåpe, shampo osv.) -Hårføner? -Morgenkåpe? -Nattklær hvis du ikke vil bruke skjortene de har på sykehuset. -Skor/tøfler -Skrivesaker/lesestoff -Fotoapparat/videokamera Kommer ikke på mer jeg )
Diis Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Amme bh og ammeinnlegg mobil og lader evt. mykt dopapir (noen sykehus har skikkelig hardt papir) Helsekortet evt den type bind du liker best. leppepomade
høno71 Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Det viktigste er å ha oppladet kamera/ videokamera!!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Dette tenker jeg å pakke når jeg engang pakker: -ammebher -ammeinnlegg -en ammetopp -behagelige klær, gjerne gravidklær siden lite annet passer den første tiden etter fødsel -toalettsaker -kamera evt -noe å lese på, lett lesestoff av typen ukeblad eller noe bare i tilfelle babyen sover masse og jeg kjeder meg... -behagelige underbukser med plass til bind -bind -sokker
Snikskytteren er storebror! Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Når har dere baggen klar da? Jeg er i uke 34 nå, og har ikke egentlig begynt å tenke på det engang... :-/
SiMaMi Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er i uke 35 og tenkte jeg skulle begynne nå. Bare fordi det er en vennine av meg som har termin samtidig som har pakket ferdig egentlig. Ikke tenkt så mye på det før nå.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Ikke enda hvertfall (er bare 29+6). Men tenkte at rundt uke 35/36 burde jeg ha laget en liste + pakket det som pakkes kan.
Svale <3 Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Er 38 uker, og skal prøve å pakkei dag. Begynner vel å bli på tide. -Toalettsaker -Hårstrikk -Nesespray -Brystvortekrem -Amme bh + innlegg -Ammetopper -Behagelige klær(joggebukse osv.) -Morgenkåpe -Slipperser -Mobil+lader -Kamera -Nøtter/sjokolade+drikke til fødsel -Kanskje litt lese stoff/skrivesaker -Litt klær til baby i str nyfødt -"Hentesett" + pledd Kommer ikke på noe mer i farta.. Kommer sikkert til å pakke altfor mye(som vanlig når jeg pakker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå