Glad_mor_85 Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Dette er viktig, men de færreste er flinke til det. Mange overser hvor farlig kostvanene våres er. Selvom mange av oss spiser sunt, så er det ikke nok til å få i oss de næringsstoffene osv kroppen og vi trenger. Holder på å lage en hjemmeside da jeg er distributør i et NORSKT firma, med økologiske naturlige kremer, komprimert mat i form av teer og piller osv. 'Intr å lese mer? da kan jeg sende deg linken Mamma til 2 stk, men er så i storform og har ikke vært syk siden jeg begynte på dette Send meg svar her, eller på pm. så svarer jeg. god kveld
Den heldige eier av ett barn Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Vel, jeg har aldri vært syk i løpet av mine femogtjue leveår, så regner meg jeg klarer meg femogtjue år til uten hokuspokustryllerier fra alskens mennesker som stort sett lager ting kun for å tjene penger.
OsloMor Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Veldig glad i kroppen min, faktisk så glad at jeg sitter og studerer Grete waitz sitt treningsopplegg for halvmaraton;) Har venninner som bøtter nedpå med balansete og ren kakao, som ser ut som og smaker som bark, men innrpmmer at jeg er mer fristet av ting naturen lager selv (frukt og grønt) og som jeg kan nyte godt av i rene former:)
Piri Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Komprimert mat i form av piller og te??? Hva i huleste er poenget med det? Jeg tror/vet at 90 % av gleden ved maten er å lage den, servere den, se den, lukte den, spise den, kjenne smaken og metthetsfølelsen. Og slett ikke minst gleden og kosen det er å sitte ved et pent dekka bord med familie og venner og spise god mat og drikke. DET er SUNT, det, skal jeg si deg. Sunneste i verden!!!!!!! Nei, piller kan du få ha for deg selv. Men en kopp te tar jeg gjerne. Helst under et pledd etter en fisketur i regnvær.
Glad_mor_85 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2009 Har faktisk vært frisk i 24 år jeg og. men helt fri fra menssmerter, forkjølelse , omgangssyke osv siden jeg startet med dette. Typisk at det finnes så mange folk som deg... Som trofast handler mat fra utenlanske leverandører, som gir barna dine mat og grønt som er proppet full av giftstoffer, kunstige tilsettninger osv. Kanskje vært frisk i 25 år, men før eller senere vil kroppen protestere. og det gjerne i form av kreft og hjerte og karsykdommer som vi faktisk har mest av her i Norge. Jeg var slik som deg, men gav et NORSKT firma med de BILLIGSTE og BESTE produktene i dagens marked en sjanse. Det ble børsnotert i 2008 tross i finanskrisen, og fler og fler leger og sykepleiere anbefaler disse produktene. Så dette er IKKE slik du tror. Men har ikke behov for kunder som deg heller. Gi hellet pengene dine til griske store bedrifter som forgifter folk istedet du. Vet du forrsten hvor mange sukkerbiter det er i en Go morra joghurt?? 22 stk. Altså reklamen og innholdsfortegnelsen juger. Kose deg videre!!
Glad_mor_85 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2009 Nettop Tror mere på rene urter og planter enn falske fabrikklagede medisiner. Dette firmaet har HØY standard, Send meg pm du om du vil ha adressa.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Hah, for nå virker du ikke lite desperat og patetisk. Jeg eier en gård. En gård med grønnsakler, med frukt, med dyr. Jeg får melk, kjøtt, egg, grønnsaker og frukt. At pengene mine da går til utlandet, det får jeg ikke helt til å henge på greip. Men for all del, du virker jo så troverdig at jeg ikke kan annet enn å tro deg.. Liksom jah!
Glad_mor_85 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2009 Kjære deg. det erstatter ikke mat. Det heter komprimer, fordi det er rene urter som blir komprimert uten noe tilsettninger, altså et annet ord for kosttilskudd, Maten skal vi kose oss med. Men dette her er så mye mer, Shampo, body lotion osv UTEN mineraloljer, som det faktisk er i 96% av produkter i hele verden. Men vet det er så mange skeptiske der ute,så tror jeg stopper diskusjonen her før eller senere vil dette firmaet ta helt av. for produktene er unike. Og hvor mye er egentlig helnorsk og laget og utviklet i Norge?? Mvh
Glad_mor_85 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2009 Til deg med gården! Så flott du dyrker alt du trenger selv. Har selv drivhus, og dyrker masse rart. Dette firmaet selger ikke bare grønt se. Kusina mi var den mest idiotiske skeptikeren som finnes, Mye verre enn deg. Men hun har nå sagt unnskyld. Samma hva du mener. Er bare så heltent på dette. Man blir kvitt pollenallergi ved å drikke god the, eksemer og hudprob ved å smøre seg med rene planter. Og MS pasienter blir overraskende bedre bare for å nevne noe. Er så typisk at det alltid er noen som skal ødelegge og skrive dritt her inne. Var jo ikke rettet til DEG, men til folk som bryr seg om dette. Barnslig altså.. Typisk kalde norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå