Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sinnsykt hoven i fingre og ben..

Har får streng beskjed om å ligge med bena høyt i helgen, å komme tilbake til mandag for å se om det hjelper..

Om det ikke gjør det så blir det 6 laaaaange uker til termin hjemme på sofaen...

Å det er ikke jeg laga for liksom...

Kan man bli satt i gang tro??

Det er mulig begynende svangerskapforgiftning.. har proteiner i urin,hode vondt men.... blodtrykket holder seg som det skal...

Hva kan jeg gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sikkert fått beskjed om dette allerede, men:

* Drikk masse vann, det lurer kroppen til å kvitte seg med "lageret".

* Hold deg helt unna salt, husk at også blandingskrydder inneholder salt. Urter er fint for å få smak på maten.

* Bruk støttestrømper. Dersom du bare har ubehag pga vann i beina fra knærne og ned, så holder det med slike knestrømper. Kjøpes på apotek og koster ca 200 kr paret.

* Få mannen din til å massere fra anklene og oppover. Be han stryke relativt lett fra anklene og opp til kneet, ikke motsatt!

* Akupunktur er suverent for væskeansamlinger i kroppen, også under graviditet. Kunne du ha fått en behandling eller to? Jeg fikk nåler for dette samtidig som modningsakupunktur sist, og du aner ikke - vannet i kroppen formelig rant ut. Sprang på do i ett sett etter behandlingene!

Hadde, som deg, svangerskapsforgiftning med mye ødemer, høyt blodtrykk og 2+ på protein i urinen da jeg var like langt på vei som deg sist, men etter ei akupunkturbehandling var proteinene, blodtrykk og ødemer helt fint. Forverra seg mot slutten igjen, så blei satt i gang i uke 38, men da er jo ungen fullbåren, så gikk helt fint.

Lykke til!

Skrevet

ok:) tusen takk for svar:)

Får høre hva legen sier i morra..

Håper han er grei;) hvis ikke så må jeg finne på noe lurt.. kan ikke ligge til fødsel jeg altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...