Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Jeg hadde egentlig planlagt å pakke i en koffert, bare en liten en i tilfelle. Men hva bruker dere andre, dere med litt erfaring? Og finnes det noen fordeler og/eller ulemper?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Jeg pakka en bag i hui og hast, og det fungerte dårlig! For det første så er det umulig å finne noe i bager synes jeg, for det andre så endte det i keisersnitt så jeg kunne ikke løfte bagen. Jeg fødte for tidlig, så går kanskje ikke å sammenligne med meg men... Jeg måtte jo være på sykehuset en tid, og reiste hjem og pakka alt fra bagen over i en trillekoffert og det var mye bedre, jeg skulle jo være forsiktig med løft noen uker framover, og da kunne jeg bare trille kofferten hit og dit I tillegg til at jeg hadde mer oversikt over det jeg hadde med meg! Så på en fødsel rakk jeg å få erfaring med både bag og koffert, og kan med det anbefale trillekoffert
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 hehehe, når det først braker løs så bryr du deg mindre om du så har pakket i en søppelsekk. Det viktigste er at du får med deg det du trenger! Det finnes flere fine lister på BIM
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 hehe.. jeg var fornøyd med å ha klær å ha på meg;) De var vel i en bag, men lite gjennomtenkt, for å si det sånn;)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Takk for svar dere Er vel ikke så mye å tenke over da, jeg tar d som jeg først planla Er førstegangsfødende,så er så usikker på alt...hehe
Miss Misantrop Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Hadde en liten trillekoffert samt beautybag til planlagt keisersnitt. Veldig behagelig.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Ville bare si : pakk i god tid før termin :-) Jeg skulle egentlig bare på kontroll på sykehuset 3 uker før termin, men hadde så høyt bl.trykk ++ at jeg fikk ikke reise hjem igjen. Å jeg hadde verken pakka koffert eller bag. Så gubben måtte altså pakke for meg, i en bag.. Jeg satt i telefon på sykehuset og han fløy hurra meg rundt her hjemme for å finne alt jeg ville ha. Alt av sminke, kremer, såper, alt! Så eventulet neste gang, skal bagen stå mest mulig klar og være med på kontroller når det begynner å nærme seg termin :-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 Tenk heller over HVA du pakker enn hva du pakker I Og så er jeg enig med hun som sier at du bør ha det klart i god tid- jeg pakket sykehusbagen 13.april jeg, for moro skyld (hadde termin 17.mai)- og 14.april gikk vannet. om morgenen 15.april var lille Emilie her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå