Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene opplevd støt / stikking i underlivet. I dag har det vært mer enn tidligere. Er ganske ubehagelig for ikke å si vondt. Har to mnd igjen til termin... Venter barn nr tre. Noen andre som har opplevd dette eller vet hva det kan være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt det samme i noen dager..(også ca 2 mnd til termin)

og i dag har jeg følt at noe presser "der nede" når jeg går på do..nesten sånn jeg lurer om ungen skal dette ut.. :P

var hos jordmor på tirsdag og da lå den kanskje langt nede i bekkenet med hodet..nesten festa seg..kanskje den har festa seg nå.. kanskje derfor jeg kjenner støt/stikk og press? (venter barn nr 2)

Skrevet

Jeg har også vært en del plaget av dette i det siste. Kjenner det ekstra mye når jeg går i rask gange. Er førstegangsfødende og vet heller ikke hva det er. Jordmoren sa at det sannsynligvis bare er livmoren som jobber. Er iallefall veldig ubehagelig, så vet godt hva du mener. Jeg har termin 1. juni, så jeg nærmer meg- men håper ikke at dette er noe som kan tyde på at jeg skal føde før. Har fortsatt mye som skal være gjort før fødsel, he he ;o)

Kanskje noen andre har en god forklaring til oss ?

Skrevet

hei.det at du kjenner støtstikkinger i underlivet er at ungen presser ned eller sparker mot noen nerver der nede,har hatt dette siden jeg var fire mnd på vei,har ingenting med modning å gjøre ,dettekan forverre seg viss man har hatt en hektisk dag,når man har begynt med modning så kjenner man det som mere murrig i underlivet.sammtidig med kynnere som oftest,uff som jeg kjeder meg.har vært oppe siden fire i dag.er utrolig rastløs.sikkert flere som har dårlig natte søvn for tiden,ha en fin søndag,klem trine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...