xxxJulianexxx Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Tror virkelig ikke det er noe værre enn en vanlig influensa. Det er media som har gjort dette til noe helt enormt stort. Muligens stemmer det nok at den er mer smittsom enn vanlig influensa. Men jeg husker at jeg var livredd fugleinfluensaen. Turte nesten ikke nærme meg en uskyldig spurv;o) Jeg er nemlig litt hypokonder men jeg har da blitt bedre med årene:o) Ikke vær så hysteriske da folkens. Skulle vi få det overlever vi nok uansett. Vi bor jo tross alt i et land hvor det er ekstremt god tilgang på medisiner. Når det gjelder dere som har barn som er spesielt utsatt vil de nok bli innlagt på sykehus og få den medisineringen og oppfølgingen som er nødvendig. Slapp av!
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Det dør mange mennesker av både influensa og lungebetennelse hvert år, så jeg er som deg. Uansett er det vel de med nedsatt immunforsvar og andre risikogrupper dette er farlig for?
Soleie m/3 gull :) Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Er ikke redd jeg heller, og det selv om jeg har en sønn med astma. Kan faktisk ikke gå å være redd hele tiden. Stoler på at man får den bahandlingen man trenger hvis vi skulle være uheldige å bli smittet. Jeg går ikke rundt å er redd i influensa sesongen, så hvorfor nå?? Tror ikke dette er mer farlig. Folk må slappe litt mer av
Libido- Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Redd fugleinfluensan og ikke svin? Du vet kanskje ikke at det er den samme? De fleste opplyste mennesker er ikke redd for svineinfluensaen. Den er kun penger for media.
xxxJulianexxx Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2009 Riktig det Twintipp. Men disse er nok sikkert i faresonen også ved en vanlig influensa. Svine- eller ei...
xxxJulianexxx Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2009 Du skjønner det Libido at jeg er virkelig mer glad i griser enn i fugler;o) Neida...det jeg ville frem til var at jeg ble ganske hysterisk over slike ting tidligere. Nå bryr jeg meg ikke så mye lenger. Det er jo uansett farlig å leve!
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Finnes ikke redd. Skal heller vurdere det hvis spådommene om en mutasjon mellom svineinfluensa og fugleinfluensa blir virkelighet (Hehe, de må jo ha noe å skrive om når det kommer frem at svineinfluensaen er mild...)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 Ikke jeg heller!! Mer redd for denne E-colien som de ikke finner ut hvor kommer fra....
Mrs. Kaizer Skrevet 9. mai 2009 #9 Skrevet 9. mai 2009 Ikke jeg heller!! Svineinfluensa er blitt veldig opphaust av media akkurat som fugleinfluensa ble. Det er nok bare eldre og svake som kan dø av denne influensaen, men de er jo ekstra utsatt ved vanlig influensa og. Vi kan ikke gå rundt å være redd hele tiden, må leve livet som normalt.
Faen Skrevet 9. mai 2009 #10 Skrevet 9. mai 2009 Ikke jeg heller. http://www.fritthelsevalg.org/htmlsite/aktuelt.asp?parent=1&flag=1&ban=1&id=664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå