Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Andre som føler seg helt missforma nedentil etter fødsel ? ? Jeg mener bestemt å huske at urinrøret før fødselen, var et bittelite usynlig sort hul rett nedenfor klitoris. Nå derimot..ser det ut som alt har seget ned, og urinrøret ligger mye lavere, nesten inne i skjeden. Merket det ved at jeg syntes at jeg måtte tørke meg så mye lenger nede..så måtte jeg bare sjekke i speilet da... er dette normalt, eller bare sært og ekkelt ? ? ?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Jeg lurer på om det er derfor mange sliter med urinlekkasje etter fødsel. Fordi musklene rundt urinrøret er skadet eller er slappe slik at urinrøret siger ned...... Det kan være det som har skjedd......
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Andre som har født som vet? tisser dere fremdeles gjennom et sort hull ved klitoris ? geeez, føler meg sær.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 VIRKER alt som det skal? Har du problemer eller smerter pga dette? Hvis ikke, så er alt som det skal. Jeg har aldri sjekket meg, slik jeg får inntrykk av at alle gjør her inne;) Sitter dere virkelig med speil og studerer alle hull og rynker nedentil? For meg er dette helt snålt og en sær ting, om alt virker som om det er i orden. Og sånn PS; noen har faktisk urinrøret ved/i skjeden. Det er normal anatomi, selv om de aller fleste har det rett "nedenfor" klitoris.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Ta det heeelt med ro, dette er HELT normalt!! "Alle" blir litt forandret etter en fødsel, og det er veldig typiskt det du beskriver ang urinrøråpning. Jer er forresten sykepleier, og ser mange kvinnelige undnerlig ( bla i forhold til kateterisering) , og vet altså/ også lært på skolen, at kvinner som har født, blir litt annelrledes etterpå Men ingenting negativt i det altså! Slik er det bare
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Puuuh, så det er ikke bare meg det skjer med altså. Joda alt funker jo, jeg klarer jo å tisse liksom. Men syns det er litt små ekkelt å tisse derfra liksom..føler alt blir så vått ved kjønnsleppene=/ JAJA. Du sykepleier, vet du hvorfor dette skjer ? ?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Hva? Kan urinrøret flytte seg etter en fødsel? hvorfor skjer dette ?
Tigerpote Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har aldri født, og må innrømme at jeg aldri har tenkt over hvor urinrøret sitter! Jeg bare tisser og tørker meg jeg, ferdig med det:-) Og alt blir vått ja, bruker masse papir!;0))
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #11 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har lagt merke til at når jeg tisser så kommer det TO stråler. Er dette normalt da? Husker ikke om det var slik før fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå