Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har spist sushi og det gikk greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min sa at det var helt trygt å spise sushi i svangerskapet, men at man skulle være obs på rå tunfisk.

Skrevet

Rå kveite og rå laks vet jeg ofte blir brukt.

Vet at dette produseres i frossen tilstand, men allikevel rått/ubehandlet.

Jeg ville vært veldig forsiktig med å spise dette.

Skrevet

hei:)

jeg er veldig forsiktig med hva jeg spiser, men sushi har jeg spist. det er helt trygt, men stemmer at en bør holde seg unna tunfisken:) så spis med god samvittighet!

Skrevet

Jeg er litt pysete,for jeg mistet 3 ganger på rad i fjoråret ( hadde selvsagt ingenting med sushi å gjøre,men pysete blir jeg lell),- så jeg spiser maki men med frityrstekt scampi, grillet laks, kylling teryaki maki etc...

Men det er meg. I følge matportalen så er sushi friskmeldt og kan finfint spises.

Men ja, hold deg unna tunfisken... ( saaaavner spicy tuna...men,men) :)

Kos deg og nyt sushi du :)

Skrevet

Jeg spiste sushi da vi var i Japan, bare holdt meg unna tunfisk!

Skrevet

Hval på sushi må man også holde seg unna. Inneholder mye kvikksølv.

Skrevet

Hold det unna tunfisken, på grunn av tungmetaller tror jeg. Jeg spiser kun restaurant-sushi når jeg er gravid, unngår de som er dagspakket i ferskvaren på Ultra liksom. Den er trygg til vanlig, men jeg tenker at det er bedre å være litt føre var mht rå fisk liksom ;)

Skrevet

Jeg spiser sushi! Unngår tunfisken, men ellers koser jeg meg med god samvittighet!

Skrevet

Sushi er ikke frarådet til gravide, så jeg har spist det. Unngår tunfisk og holder meg til sushisjapper jeg føler meg trygg på at har grei hygiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...