Twintipp og himmelblå Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 *kry kry* Har malt og ordnet som en helt:-)! Pjuh.. Ille stolt av endelig å være ferdig sjø!! http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/392170/offset/0 Andre som har bilder av barnerom, interiør etc.??
Harald Ripultfør Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Åh så nydelig seng Holder på å male en lignende selv.. Har du kjøpt madrass til den nylig? Finner ikke noe sted som selger skumgummi madrasser som er klare for å kuttes til så den passer senga..
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2009 Jeg har prutet i 1 mnd for å få denne sengen, så er veldig happy!! Måtte "bare" maøe den 4 ganger!! Kjøpte skumgummimadrass på jysk jeg, kjempelett å skjære til!
HegeAE Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Fint soverom, men eg lurer på kor lenge det vil sjå sli ut når det er mange leiker som ligg strødd utover heile soverommet. Viss ein da ikkje har eit eige leikerom.
Synn(d)e Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 Kjempefin seng, men det så ikke veldig ut som et levende gutterom? Hvor er leker og "liv"? Ikke mange 3åringer som har en bukett roser på rommet ;-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. mai 2009 #9 Skrevet 9. mai 2009 For et nydelig rom! Og resten av huset også)) Kjempeflink er du!!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2009 Han har eget lekerom. Hadde tidligere et undervannsrom (les: barnerom de luxe), men han er aldri der inne og leker.. Så heldigvis får mamma regjere enda:)))
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2009 Tusen takk kinemor:))) FOR en jobb sier jeg bare.. Har du blogg og? hi hi...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. mai 2009 #12 Skrevet 9. mai 2009 Meg du mener?! Ja jeg har blogg...Men den er ikke "offentlig"...Hehe;) Bruker å være innom din daglig da;) Synes du er så kreativ, skulle ønske jeg var litt mer slik, hihi
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. mai 2009 Ok:) Legg gjerne igjen en hilsen engang med bloggaddressen din, hi hi. Elsker blogger jeg!! Ha en fortsatt fin kveld. klem
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. mai 2009 #14 Skrevet 9. mai 2009 Hehe, ja vi får se om jeg tørr hihi:) God kveld til deg også *klemme på*
chrisallic Skrevet 9. mai 2009 #15 Skrevet 9. mai 2009 Hei twintipp! Utrolig nydelig rom gutten din har,sengen var helt fantastisk! Ha en flott helg:) klem chrisallic
chrisallic Skrevet 9. mai 2009 #16 Skrevet 9. mai 2009 Hei twintipp! Utrolig nydelig rom gutten din har,sengen var helt fantastisk! Ha en flott helg:) klem chrisallic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå