Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 skal kjøpe noe brukte klær hos en bekjent. Pent brukte og fine klær. 1 par sko, 1 skjørt, 1 shorts, 2 kjoler, 2 bukser, 1 cardigan, 3 topper, 2 tunika og en jakke. Samlet til 700 kroner.. Mye??
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Nei det syns jeg absolutt ikke. Det er jo 50 kr plagget.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 neeeei, ikke hvis det var pent brukt, så var det ikke ille. selv ville jeg prutet det ned til 500 kr
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Hvis det er dameklær er det ikke dyrt men hvis det er til f.eks et barn på to år er det veldig dyrt så lenge det er brukt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå