Gå til innhold

Hadde du blitt lei deg og skuffet om..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du i går hadde uforklarelig blødning i uke 21. Og kjæresten drar på firmafest i dag og planlegger å drikke?

De begynte tidlig.

Fikk nye blødninger klokken seks i ettermiddag. Har send sms og bortsett fra 2 svar på "hvor gale er det" og hva gjør vi?" så har jeg ikke hørt fra han på over en time. Han har ikke ringt. Er åleine hjemme med unger som sover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du han skal gjøre da?

Komme hjem og holde deg i hånda?

Isåfall er jo det svaret på siste meldingen hans!!

Hvis det ikke er noe han kan gjøre, hvis du ikke skal på sykehuset, er det da så ille at han er ute og får noe annet å tenke på?

Skrevet

Ja, da hadde jeg blitt ganske lei meg og skuffet. Hadde faktisk sett på det som en selfølge at han kom hjem. Ikke noe morsomt å sitte aleine med alt av tanker som kommer...

Skrevet

Forlanger ikke han skal slippe alt og holde meg i hånda.

Men være kjørbar kanskje? Og ta en telefon?

Blødningen er stor. Mye mer en mens. Så sykehuset mente jeg skulle ha kommet i kveld. Men er jo åleine hjemme.

HI

Skrevet

Da ringer du til noen andre som kan være barnevakt, og ber han komme hjem slik at dere kan komme dere på sykehuset. Ta en taxi hvis du ikke kan kjøre.

Skrevet

Hallo! Hvis sykehuset mener du skal komme i kveld så må jo mannen din komme hjem og være hos ungene så du får reist. Har du sagt til ham at sykehuset mener du bør komme da?

I mine øyne er dette nesten skillsmissegrunn! Idiot!!

Skrevet

Er litt enig her jeg egentlig, men kan hende det er fordi jeg stort sett vil klare meg selv...

Hvis du vil at han skal komme hjem, så må du nok si det til ham. tror ikke menn helt forstår alle tankene og bekymringene som kommer dettende inn i hodet hos kvinnen i slike situasjoner.

Det er klart; forstår at du er skuffet over at han ikke ringer for å høre hvordan det er med deg - det hadde nok jeg også blitt... Men ellers så er det jo ikke så mye å gjøre med det hvis det værst tenkelige skulle skje, når det er såpass tidlig?

Håper det går bra! :-)

Skrevet

Folk er så jævla opptatt av å "passe på så mannen får tid til seg selv"... bullshit! Du er gravid, antagelig med hans barn, hvorfor i helvette skal han få være ute å kose seg, mens du sitter hjemme fra seg av bekymring?? Be han komme hjem, asap!

Skrevet

Nå endrer det seg jo litt når du forteller resten... :-) Det er klart sålenge sykehuset sier at du burde komme inn i kveld, så ville jeg ha gjort det! Hvis du har mulighet til få barnevakt, så gjør det! Og ring mannen din uansett og si at du trenger ham. :-)

Lykke til!

Skrevet

Hvis ikke han kommer hjem på flygende flekken tar du med deg ungen i taxi til sykehuset. Ingen familie eller venner i nærheten som kan hjelpe?

Skrevet

Vet du, svaret på begge hans meldinger er at sykehuset vil du skal komme inn for sjekk..

Og hvis du ikke har fortalt ham det, da kan du skylde deg selv!!!

Ring ham og fortell det hvis det ikke allerede er gjort, og ring på hos naboen så de ser etter ungene.. De sover jo, så trenger bare at noen er i huset..

Må vi virkelig fortelle deg hva du skal gjøre??

Skrevet

Skammelig at du virker så handlingslammet.

Skrevet

Hvorfor i all verden bruker du tid på å spørre oss om vi ville blitt "lei oss og skuffet"? Ring mannen din, si at han må pelle seg hjem faderlig fort fordi du må på sykehuset. Og har du mulighet ringer du noen som kan komme og være barnevakt.

ikke vær så tafatt, da!

Skrevet

HI

Jeg har jo skrevet til han at jeg egentlig skulle vært på sykehuset.

Skrevet

Kjære deg: KOM DEG PÅ SYKEHUSET DA FOR POKKER!!

Skrevet

Hvorfor i all verden sitter du her inne for?? Du er gravid, blør ganske kraftig og sykehuset vil ha deg inn, og du spør om vi hadde blitt skuffet...?

Seriøst! Få tak i mannen din og kom deg på sykehus!

Skrevet

Han er da gravid han også, det er hans barn du bærer?

Be han dra seg til helvete hjem om kom dere på sykehuset.

Hvorfor skal han være ute nå uansett? Han kunne like gjerne vært hjemme sammen med deg.

Enig med hun over her, at alle må passe på at mannen får alene-tid ute.

Han er da like gravid som deg psykisk sett

Skrevet

Har vært litt i samme situasjon selv. Det var i slutten av 1.tri. Jeg og mannen ordnet barnevakt til ungen vår. Vi skulle ut og feire forlovelsen til bestevenninna mi. Det var første gangen vi skulle ut sammen siden vi fikk barn. Vi gledde oss stort.

På formiddagen begynte jeg å blø, masse. Jeg fortsatte å blø hele dagen. Jeg hadde ringt legevakta, men de hadde ikke tid til meg, jeg måtte vente til de ringte. Ut på kvelden kom barnevakten. Vi hadde glemt å fortelle om hva som foregikk. Legen ringte, jeg kunne komme inn. Mannen min ble igjen hjemme fordi barnet vårt måtte legges.

Legen sier at det er nok ikke noe å gjøre, jeg aborterer. Men jeg må på sykehuset, for å ta UL, eventuelt utskrapning.

Ringer mannen min, han har begynt å drikke. "Vi skal vel fortsatt ut hvis alt går bra?" spør han. Jeg forteller han at det ikke ser så lyst ut. Han spør om jeg vil han skal bli med på sykehuset. Neida, dra på fest du, sier jeg, egentlig litt irritert. Trodde det var en selvfølge at han skulle bli med, at han VILLE bli med, men det gikk en faen i meg, og jeg tenkte at dra på fest og kos deg du, dette klarer jeg alene.

Sitter og venter på sykehuset, føler meg så alene. Lurer på om jeg skal ringe mannen min og si at jeg har ombestemt meg, at jeg ikke vil være alene, at jeg trenger ham. Det tikker inn meldinger på mobilen min "xxx sier du er syk, så dumt da" osv. Han har tydeligvis ankomet festen. Kommer inn til legen. Hun spør hvor i all verden mannen min er, av en eller annen grunn syns jeg det er flaut at han nå er på fest, mens jeg sietter der. Jeg sier han er hjemme med barnet vårt, fikk ikke barnevakt. "Siden du har blødd sånn så trenger du nok ikke utskrapning, men vi må sjekke at alt er ute for sikkerhetsskyld" "Javel tenker jeg, da er alt håp ute da" Jeg blir undersøkt. Legen blir først helt stille, og så sier hun "jamen..... her er jo en sprell levende, frisk og fin baby her!!!!!"

Jeg får med UL bilde.

Sender det til mannen min. "HURRA! Kom på fest da" svarer han. Men jeg orker ikke. Er for sliten. Drar hjem, barnevakten drar. Sitter alene hele kvelden.

Senere har jeg snakket med mannen min, fortalt ham at jeg nok hadde trengt ham der. Han ble uendelig fortvilet, begynte faktisk å gråte. "Jeg måtte jo si fra!!!"

Såe, si fra til mannen din du.

woha, ble langt dette.

Skrevet

Så bra at det gikk bra med den lille din:)

Menn er jo ikke dumme, men noen trenger klare beskjeder har jeg funnet ut. Mange av dem er svært dårlige tankelesere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...