Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Er dere flinke til å smøre barna deres med krem?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Bare solkrem, eller hvis han skulle være tørr i huden.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 skjønner ikke hysterien rundt å smøre barna sine hele tiden jeg. En ting er solkrem, evt. tørr hud, men hva er greia med å smøre de hver kveld? Og etter hvert bad?
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Har aldri smurt barna mine (men annet enn solkrem) Smøring i hytt og pine er en uting.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Nei, men når de bader har jeg litt olje eller creme bad fra Weleda. Blir så fine og myke så.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 De som smører barna med lotion eller olje i hytt og pine er da IKKE FLINKE! Det bryter jo ned det naturlige fettlaget i kroppen. Her smøres det kun med solkrem på både voksne og barn og vi har aldri hatt problemer med tørr hud noen av oss.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Ja flere ganger om dagen, han har eksem da..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 Nei, jeg smører ikke med annet enn solkrem. Og grunnen er min egen erfaring; jeg klarer ikke slutte med bodylotion. Det var noe jeg ikke trengte, men som alle andre damer, så skulle jeg være "flink og ta vare på huden min". Jada, nå klarer ikke huden ta vare på seg selv lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå