Gå til innhold

Jaja, nå er svinevirusinfluensaen kommet til Norge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får håpe det ikke sprer seg så forferdelig da, kjedelig om halve Norge skulle ligge syk samtidig. Det er jo sinnsykt mange som har blitt smittet det siste døgnet, det har doblet seg i USA på et døgn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig ikke fått med meg dette greiene her. Men hva er egentlig denne grise sykdommen? Hva kommer den av og hvor ille er det? Symptomer?

Skrevet

Og hvor i universet lever du da? Da skal du være ganske fraværende, ja...

Skrevet

huff, blir redd for at det skal skje barna noe!!

Skrevet

Jeg også. Men det er vell ingen barn som er blitt rammet? Tror at sykdommen faktisk er verst for voksne i 20-40 årene.

Skrevet

Hvis dere hørte på nyhetene så ble det jo sagt at dette er en MILD influensaform og de som er smittet her i landet har ikke hatt behov for sykehusopphold og er allerede på bedringens vei, så veldig bekymringsfullt er det vel ikke....

Skrevet

Dere som visstnok får med dere alt når det kommer til denne svineinfluensaen og er kjempe redde for barna og dere selv, velger dere ut hva av informasjonen dere skal ta til dere? Det kan jo virke slik. For den er jo virkelig ikke farlig for oss! Et barn har dødd av denne, men det barnet var sykt fra før og ville mest sannsynlig også dødd av vanlig influensa. Noe som skal være verre å pådra seg enn denne svineinfluensaen. Jeg forstår bare ikke hvorfor alle er så redde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...