Piri Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Har mange venner, men få som pleier å ta seg en fest. Er det slik 30-åra skal bli? Står det skrevet at bare fordi man er midt i 30-åra så skal man tilbringe hver enda lørdagskveld foran tv'n? Er det et påbud? Når jeg tenker etter så er det få av mine venner som er sprø. Jeg er vel den "gale" i gjengen. Men jeg savner virkelig noen å "ta av" litt sammen med. Enten det er heisatur ei helg eller bare ei pils på puben.... Tragisk......
Piri Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2009 hmmmm....går ikke signaturen i ellvetida? Når stenger det der borte?
Milla Vanilla Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Ååååå,jeg vil også være med Har heller ingen å gå ut sammen med og savner det så veldig. Er nyinnflyttet til Bergen og kjenner omtrent ingen her. Holder på å gå på veggen, vil ha meg en fest, slå ut håret og leve livet.
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. mai 2009 #9 Skrevet 9. mai 2009 Hvis det er det som er definisjonen på å bli voksen, så kommer jeg aldri til å bli voksen. Jeg kan godt ta meg ei lita fest eller ei rotbløyte en gang i mellom. Jeg kjenner faktisk rockefoten rykke til hver lørdag. Du får legge ut annonse på finn. "Gale festevenner søkes". ;P Neida, men skjønner problemet.. Og du har min dypeste medfølelse.... =/
Milla Vanilla Skrevet 10. mai 2009 #11 Skrevet 10. mai 2009 Det er jo nesten i gangavstand det :-) Da får vi slå ut håret sammen da, det er jo fullt mulig. Ser forresten at vi har barn på samme alder. Jeg har også ei jente som er født i 2003, min er født 1.august, så var jo ikke langt unna din. Syntes jeg husket nicket ditt fra en plass ja :-) Forsøkte å sende deg en personlig mail, men det gikk ikke. Kanskje du kan sende meg en så kan vi prate videre på et annet fora og bli kjent? Hadde vært såååå koselig. NB! Fant endelig ut hvor jeg endrer nick, så da har jeg endret mitt.
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #12 Skrevet 10. mai 2009 Slik hadde jeg det fra gutten min var ett år og jeg begynte å bli festklar, og til han ble to og jeg ble gravid igjen. Nå er derimot mange av mine venninner begynt å bli festklare igjen, men nå har jeg et år "karantene". Og når babyen min blir ett år er sikkert de andre klare for nummer tre (som jeg ikke vil ha). Jeg tror førtiåra blir knallbra! Da skal jeg virkelig slå ut håret:)
erteposen + 4 Skrevet 10. mai 2009 #13 Skrevet 10. mai 2009 He, he...jeg har en venn som klager over det samme. Tror faktisk at de som har mest tid trenger å slappe av mer enn andre også Her har vel bekjentskapsgjengen delt seg i to etter 28-30 år, og det har ikke så mye med hvem som får barn eller jobber. Jeg er utrolig glad for at de nære vennene våre ikke har blitt tv-slaver, og ikke minst at vi har utvidet vennekretsen gjennom jobb, naboer og aktiviteter. Må si at der er utrolig mange spreke folk på 40!!! Det er ofte mer tiltak og futt i dem. Jeg tror noen innerst inne har gledet seg til de kommer i den alderen de kan sitte inne hver helg uten å føle at de er heeeelt utafor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå