Gå til innhold

EXTRA EXTRA!! DA HAR SVINEINFLUENSAEN BLITT PÅVIST I NORGE...

Anbefalte innlegg

Skrevet

TO TILFELLER ER PÅVIST, I SKIEN OG OSLO...

IKKE FLERE KYSS OG KLEMMER....

Er faktisk redd jeg... har 3 barn med alvorlig astma... trygler og ber om å bli holdt borte fra dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

So what?

Årlig dør 32.000 mennesker av VANLIG influensa i USA. Hvor mange har dødd av svineinfluensa der? 1? 0? Hvorfor ikke bli like mye, eller mer hysterisk av vanlig influensa?

Er så bullshit dette styret.

Skrevet

Herregud, det er en INFLUENSA! Folk dør av influensa stadig vekk, om d ehar dårlig immunforsvar.

Opphauset opplegg det her altså, blir så svett.

Skrevet

Å nei, nå blir norges befolkning utslettet... Herregud for et hysteri rundt dette! Det dør flere mennesker daglig i trafikken i norge en på verdensbasis av svineinfluensa.

For din del med asmatiske barn så kan jeg til en viss grad forstå din utrygghet. Svineinfluensa er ikke mere farlig en vanlig influensa, så bare slapp av.

Skrevet

Og begge de smittede er nesten friske igjen. 48 personer ( av 3340) har dødd av sykdommen, 45 av disse i Mexico.

Jeg var bekymret de første dagene med alt hysteriet i media, men nå tar jeg det helt med ro.

Skrevet

oijsann.... tror nesten dette er den nye svartedauden,, slik folk tar på vei..

Skrevet

Har vel bare ventet på det. Sjangsen for at den ikke kom til Norge hadde vært minimal. Tror du kan bare ta det helt med ro, det er ikke værre enn en vanlig influensa.

Skrevet

Da skal jeg fortelle dere som sier det ikke er farlig... min datter på 2 år fikk influensa i vinter og hadde to pustestans... DERFOR blir jeg redd... er det greit for dere???

Skrevet

Var vel bare 7 som døde av dette, de andre døde av andre grunner. + 2 andre steder i verden.

Skrevet

du som har syke barn er sikkert generelt redd influensa. Men du må også forstå at vi andre ikke er redde. Er det greit for deg?

Skrevet

Denn influensaen er mer ufarlig for henne enn den vanlige slik jeg har fortått det, denne rammer hardest de som er mellom 20 og 40 år, og det er jo ikke din datter?

Skrevet

Jeg skjønner at du er redd for at datteren din får influensa, men da må jo du være redd hele influensasesongen?

Vi visste jo ikke det når du postet innlegget. Jeg forstod det slik at du var redd svineinfluensaen.

Skrevet

Jeg er redd hele vinteren jeg... med kronisk syke barn så blir man det... og jeg skrev jeg var redd pga det... Men synes jeg fikk bra pepper.. Ikke alle er friske, og det døde en syk gutt på to år i USA pga dette... Min har ligget i respirator pga influensaen... THAT's WHY...

Skrevet

Det forundrer meg stadig vekk hvordan hovedinnleggere forventer sympati og forståelse og tror at alle andre vet alt om deres situasjon selv om de bare informerer om ca 5% av det som er relevant.

Skrevet

Jeg skjønner godt at du er redd med tanke på datteren din, men når du roper EXTRA! EXSTRA! så høres det jo ut for oss andre at du er redd for svineinfluensaen generelt og skal forberede oss på det verste...

Hadde du skrevet informasjonen om pustestansene i førsteinlegget ditt, ville svarene blitt annerledes. Men jeg tror ikke hun vil lide mer av svineinfluensa enn av vanlig influensa. Jeg er enig med alle de andre her, jeg er ganske sikker på at vanlig influensa er mye ''farligere'' enn svineinfluensa.

Skrevet

Nå skrev hun faktisk at hun hadde tre barn med alvorlig astma, man trenger ikke være hjernekirurg for å forstå at influensa vil ramme denne familien på en annen måte enn hos oss med friske barn.

Uten at jeg helt ser nytten av HI's innlegg av den grunn.

Skrevet

oie lektor porke no chupay la zorra de tu mama?!

Skrevet

Hvilket språk later du som om du skriver nå?

Skrevet

Ja det skrev hun, men her var svineinfluensa spesifisert som noe ekstremt farlig. Som mor uten astmabarn er det ikke automatikk i at jeg skal vite at influensa forårsaker pustestopp for astmabarn.

Skrevet

Jajajajaja... helt enig hahahah

Skrevet

asi es no mas! later ikke som jeg skriver noe. Det er chilescote !

Skrevet

Og det skriver du fordi du ikke tør fornærme meg på norsk?

Skrevet

yeeeeees doplercito!

Skrevet

acuestate gil culiao!

Skrevet

Ta det med ro, de er på bedringens vei begge to:-)

I Norge dør det ca. 1000 mennesker av vanlig influensa hvert år. Så dette skal gå bra.

Slapp av og pust med magen, det finnes verre ting enn dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...