Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 hvor lang tid må det gå fra jeg tar første pillen til den "virker" (er sikker prevangsjon???
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Står i pakningsvedlegget. Er vel et par uker dersom du startet med de uten at du har hatt menstruasjon. Dersom du tok de første dag du fikk menstruasjon, så er de sikker fra dag 1.
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Ok, da er de sikker etter en uke:) Og faktisk står det ikke noe i pakningsvedlegget, bare "legen vil gi deg råd"
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Merkelig at ikke det står noe hos deg. Har en pakke liggende, måtte ut på badet å lese. Står hos meg vertfall..
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Nå måtte jeg også dobbelsjekke, neida står: "Etter en fødsel Legen vil gi deg råd." Det samme på felleskatalogen.no
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 Ja jeg fikk beskjed om fjorten dager, og jeg hadde ikke fåt igjen menstruasjonen.. Og husk om du glemmer en pille og tar den kanskje morgenen etter er det stoooor risk for at du får eggløsning, det har hendt meg to ganger :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Hendt deg to ganger? Hva mener du? Merker du at du får eggløsning eller ble du gravid?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 Ja jeg merker veldig godt når jeg får eggløsning , får vondt i eggstokken:-) Dessuten kommer det jo en blødning etterpå.. Når jeg bruker pillene og ikke glemmer de, så har jeg ikke blødninger! Suverent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå