Bebis lucas08 venter en til Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Jeg har hatt eggløsning nå for første gang siden september på dag 185!! JIPPPPII!!! eggløsning var ifølge meg 3.april, hadde da masse eggløsningssmerter og åpen cervix og eggslim. når jeg legger dette inn på fertility friend så sier temperatur skjema at jeg fikk eggløsning den 6. april. http://www.fertilityfriend.com/home/1ce860 dere ser forrige syklus rett under.. har dere sett en så lang før?? hvilken dag tror dere er riktig? en annen ting er vi klarte å ha sex den 3.april med en gang jeg merket signaler på eggløsning. tror dere det er nok å ha sex den ene gangen samme dag som jeg har eggløsningssmerter? om eggløsning var den 6.april tror dere de levde lenge nok til å befrukte et egg? off dette ble langt ja..
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 dette er det ikke lett å finne noe svar på....sædcellene kan leve inntil 4-5 døgn så det kan jo være mulig. Det er ikke annet å gjøre enn å vente og ta test... umulig å vite hva som skjer inni kroppen. Håper du lykkes:-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Hvis du hadde mass el-slim så e jo sjangsene gode for at svømmerene har det supert oppi der! E derfor en får el-slim, gjerne før eggløsning!! Sånn at flest mulig sædceller ligge klare te egget komme! Så stemme nok heilt sikkert at el va den 6'te. Og ja, det e mulig for cellene hans å overleve dei dagene inni der...jaffal med mye elslim!! Lykke te! (temping e forresten det nest sikreste å finne el på, bare blodprøver hos legen e bedre) Devsverre har eg ikkje mye erfaring med temping sjøl...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå