lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Dere som har med dere niste på jobb... hva i all verden har dere på nista? Jeg føler at uansett hva jeg har på, så smaker det drit. Ost og fårepølse blir bare svett og vått, knekkebrød blir mykt, og tørre brødskiver er generelt ikke noe godt.. Hadde tidligere salat og sånt, men det tar så lang tid å lage, så det blir bare stress med... så blir den i grunn litt våt den og hehe Noen tips til god nistemat? :-)))
Fruen i huset Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Har dere ikke kjøleskap på jobb? Da ville jeg spurt arb.giver om å investere i det... Jeg har alltid pålegg i kjøleskapet + knekkebrød i skapet på jobben. Tar med brød om jeg har... Har jeg f.eks salat- eller middagsrester fra dagen før, har jeg med det... Men det forutsetter selvsagt at man kan oppbevare i kjøla...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Jeg gjør det samme som hun over, har smør og pålegg i kjøleskapet og har med oppskårne skiver hjemmefra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå