Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har barn på denne alderen som gråter til de sovner? gullet vårt kan gråte i opp til 1,5 time før hun sovner...... noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini her er 9 1/2 mndr. Han ser på Drømmehagen, og deretter spiser han grøt. Så er det kveldsstell og på med pysj, før vi roer det det ned med en flaske melk. Avslutter med tannpuss, og så er det natta. I senga har han smokk og en liten bamse. Hender han surver litt fordi han mister smokken, eller at han "spinner" litt rundt før han roer seg, men sovner som regel i løpet av 5-10 minutter. Vi gjør det samme hver kveld, så sant vi er hjemme. Ikke alltid han ser Drømmehagen, da, men som oftest.

Har hun vært sånn lenge? Er det like ille hver kveld? Tenner på gang? Virker det som hun føler seg utrygg? Lar dere henne ligge alene og skrike helt til hun sovner? Er det full fart fram til hun legger seg, eller roer dere gradvis ned? Virker det som hun har vondt noe sted, eller høres det ut som skriker på "trass"

Skrevet

vi har egentlig lignende rutiner her også. vi roer ned ved å lese bøker og synge før grøten. kveldsstell og pysj og gir flaske. pusser tennene rett før hun legges. legger henne når hun ser trett ut og hun har også smokk og kosefille i sengen. hun roer seg når vi kommer inn på rommet hennes og jeg er egentlig sikker på at hun hadde sovnet med en gang dersom vi hadde lagt oss ned sammen me henne. men det vil jeg ikke ha inn i rutinene! Har vært slik de siste mnd og er som regel like ille hver kveld ja. hun sovner av og til etter 45 min. men oftes rundt en time. griningen er ikke bare syt, det er virkelig en hissig gråt. har egentlig fått en del tenner og hun virker ikke til å bry seg på dagtid. da er hun en sol. Vi er inne ofte for å gi smokk og si at nå må hun sove for det er natt, så går vi ut igjen. Når du sier at det høres ut at hun skriker på trass, så kan jeg egentlig si meg enig i det. men i så fall, hva kan jeg da gjøre for å snu dette?

takk for svar forresten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...