IreneogBirk Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 når jeg har fått en glassbit i foten som jeg ikke får ut? Jeg har hatt den der i 2 uker ca og den begynner å gjøre ganske vondt, men ikke alltid at den verker helst bare hvis jeg går mye på den å slikt. Noen som vet hva jeg bør gjøre? den er blitt litt blå bare rundt såret der glassbiten kom inn...
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Jeg ville vel fått meg en time hos legen for å fjernet den.. Kan jo bli betennelse.. Hvorfor har du ikke tatt den vekk? Man skal jo ikke akkurat gå rundt med glassbiter i fotem.. Håper du får fjernet den snartt
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Ja, det kan være farlig! Se å få en lege til å fjerne den så fort som mulig. Det kan bli både infeksjon og blodforgiftning ut av det.
IreneogBirk Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2009 okej takk begge to:) skal få meg en time hos legen snarest. men jeg har ikke fått til å ta det ut selv, har prøvd grønnsåpe å be pinset men fikk det ikke til, så jeg håpte vel at jeg skulle være heldig å at det skulle forsvinne av seg selv. men slik ble det da ikke:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå