Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 prevanssjon er noe forbanna dritt, fører ikke noe annet med seg noe annet enn 99% ulemper, den 1 % fordelen er at man forhåpentligvis ikke blir gravid. Jeg har brukt cerazette siden oktober, og iløpet av den perioden har jeg mista mensen nå for 3 gang og ikke fått mensen på nesten 2 måneder men når jeg først får mensen ja så blør jeg i 3 uker og ikke nok med det så får jeg masse kviser i hele ansiktet :S Går ikke en dag uten at jeg er kvalm, eller har vondt i hodet og puppene og som ikke det er nok får jeg 0 sexlyst :S P-piller er enda værre for det er jeg allergisk mot, har prøvd alle merkene som finns og blir like dårlig hver gang med kraftig migrene og flimring på øyne osv. Så var det p-plaster da, det kan jeg heller ikke da jeg får veldig kraftige bivirkninger sånn at jeg blir dårlig. Så kommer vi til hormon spiral da som jeg ikke får ha mere da jeg hadde det i 5 år, den gjorde så jeg fikk kraftige underlivssmerter da jeg fikk 3 syster i livmoren som heldigvis gikk bort igen men pga det får jeg ikke ha spiral mere. Får å ikke snakke om alle kg jeg har lagt på meg av all denne dritten, har ei veninde som nettop har fått kreft mest sansylig pga hormonspiral :S huff. Kondomer går heller ikke bra, da får jeg kløe og utslett i underlivet. Vurderer å sterilisere meg men det gir også dårlig sex lyst osv, så er ikke beste løsningen det heller. Huff blir gal, at sånne ting kan skape så mye dritt hehe
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Å tilsette kroppen masse hormoner er ikke bare bare.. :s Men hvis du er i ett fast forhold så kan du jo kanskje bruke lady comp.. og sikre perioder.. Er mye bedre enn å proppe kroppen med hormoner.. Og er du ikke i forhold finnes det kondomer for latex allergikere.. Man kan få de på apotek eller kondomeriet.. Kanskje det hjelper litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå