Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår sønn legger seg i halv sju-sju tida, og da har vi jo hele kvelden for oss selv.

Ofte ender vi opp i hver vår stol foran data eller tven, eller en av oss går å trener.

Har noen ganger besøk, men veeeldig sjelden en av oss går ut eller vi går ut sammen på kino,resturant eller på byen.

Vanskelig å få barnevakt hvis vi vil gå sammen og føler det ofte som et stort tiltak.

Hva gjør dere?Er dere flinke til å gå ut?

Føler av og til at vi har blitt veldig satt og kjedelige og lever som et gammelt ektepar, hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey :-)

Æ e aleina nu som mann min e i Afghanistan, men me engang guttlarven e i seng e d studietid ;-) Æ e straks ferdig apotektekniker og helsesekretær, og bynne på medisin grunnkurs nu i slutten av mai og aromaterapeut utdanning i august ;-) Så har masse å gjøre, særli nu når æ har masse eksamena ;-)

Bryllupe våres som e 3.juli e planlagt ferdig, men sitt å pusle me bordkortan når æ har tid ;-)

Ellers e d husarbeid og trening :-) D sosiale ekke nåt å skryte av, men kommer sæ vell etterhvert når mannfolke snaske sæ hjem i slutten av juni ;-)

Skrevet

Heihei. Her legger snella seg rundt 7-8 på kvelden.. og da er jeg sliten :P Vi er alene fra 16-21 på kvelden. Bruker som oftest da å se på tv, spise litt, sitte på nett etc. Sånne ting som trening og slikt gjør jeg på dagtid mens samboeren min er hjemme. Vi lever vel ikke akkurat et spennende liv, men sånn blir det med unger i hus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...