Gå til innhold

Epidural og ryggsmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Registrerte etter et annet innlegg jeg skrev her at flere med meg opplevde ryggsmerter i dagene etter fødsel med epidural. Prøver nå å finne ut om dette er en vanlig opplevelse blant dere som har født med epidural tidligere?

Noen som evn har opplevd det èn gang og ikke neste...?

Blir spennende å få svar på dette, er veldig usikker på om jeg ønsker epidural denne gangen - selvom jeg ikke har tenkt å bestemme meg før det hele er i gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet bare at man kan få hodepine etter epidural..

1 av 200.. Er små sjanser for det, men.. Fikk postpunksjons hodepine etter spinalpunksjon, og vil prøve så godt jeg kan å komme igjennom fødsel uten epidural pga dette. Vil ikke risikere å måtte ligge i 2 uker med hodepine igjen :(

Skrevet

En venninne av meg fikk postpunksjons hodepine etter epiduralen, men det er hjelp å få! Hun fikk tappet litt blod fra armen og satt det inn i ryggen - fort gjort, enkelt, ikke vondt og hodepinen forsvant umiddelbart!

Jeg vurderer sterkt e om å be om epidural denne gang, men vil se fødselsforløpet litt an! Brukte bare lystgass ved de forrige fødslene mine, men synest nok smertene var i overkant....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...