Spente med nr 3 i vente... Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 bare lurte på det med hjørnekjøleskap... ser ikke at ikea har høye hjørneskap heller jeg??? dere har vel ikke klart å få helt likt av en anne leverandør???
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2009 er du her nå kanskje???
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2009 dytter litt igjen jeg..
tante grusom master of law Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Tips: send pm, så ser hun det når hun logger inn!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2009 ho har ikke profil... ellers takk for tipset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå