nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Har dere greid å tisse med en gang begge ganger? Jeg greide ikke det sist, bertyr det at jeg ikke vil greie det hvis jeg får epidural nå?
Zitro Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Men du med engang etter fødselen er overstått? Jeg hadde ihverfall ingen problemer med det. Tissa i dusjen jeg da :-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Har fått det to ganger og greide å tisse ja:)
OsloMor Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Ikke da jeg fødte første, måtte få kateter annenhver time (IKKE gøy), men med nr så gikk det kjempebra ingen problemer med denslags da;)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2009 ja, jeg mener rett etter fødsel. sist greide jeg ikke å tisse på flere dager... :o/ Så bra at det gikk fint å tisse med nr 2. Håper på hotellplass og da må man visst kunne tisse selv før man får bo der... Da "tør" jeg å få epidural igjen
2flottebarn;) Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Jeg klarte ikke å tisse på flere dager etter førstemann og ble veldig lettet da jeg kunne gjøre det noen timer etter fødselen med nr 2!
Mayken Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Tisset rett etter fødselen begge gangene. Men nå med nr 2 ble jeg slått ut av spinalhodepine i 3 døgn før jeg fikk hjelp. Det var helt jævlig. Skulle heller hatt en fødsel til rett etter fødselen fremfor å ha den hodepinen.
mozell Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 Samme som noen av de andre som har svart her: klarte ikke å tisse etter 1.fødsel (til tross for full blære), men nå etter 2. gikk det kjempefint, ingen problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå