Gå til innhold

Dere som har fått epidural 2 (eller flere) ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere greid å tisse med en gang begge ganger? Jeg greide ikke det sist, bertyr det at jeg ikke vil greie det hvis jeg får epidural nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du med engang etter fødselen er overstått? Jeg hadde ihverfall ingen problemer med det. Tissa i dusjen jeg da :-)

Skrevet

Har fått det to ganger og greide å tisse ja:)

Skrevet

Ikke da jeg fødte første, måtte få kateter annenhver time (IKKE gøy), men med nr så gikk det kjempebra ingen problemer med denslags da;)

Skrevet

ja, jeg mener rett etter fødsel. sist greide jeg ikke å tisse på flere dager... :o/

Så bra at det gikk fint å tisse med nr 2. Håper på hotellplass og da må man visst kunne tisse selv før man får bo der... Da "tør" jeg å få epidural igjen

Skrevet

Jeg klarte ikke å tisse på flere dager etter førstemann og ble veldig lettet da jeg kunne gjøre det noen timer etter fødselen med nr 2!

Skrevet

Tisset rett etter fødselen begge gangene.

Men nå med nr 2 ble jeg slått ut av spinalhodepine i 3 døgn før jeg fikk hjelp. Det var helt jævlig. Skulle heller hatt en fødsel til rett etter fødselen fremfor å ha den hodepinen.

Skrevet

Samme som noen av de andre som har svart her: klarte ikke å tisse etter 1.fødsel (til tross for full blære), men nå etter 2. gikk det kjempefint, ingen problemer. :)

Skrevet

takk takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...