Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

En felles venn av deg og mannen din forteller deg at mannen din var utro mot deg flere ganger (med en og samme typen) i en periode for flere år siden. Du og mannen din har det kjempefint sammen og har stiftet familie og kjøpt hus i årene etter det påståtte utroskapet.

Hvordan hadde reagert på en slik opplysning og hva hadde dere gjort videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han vært utro med en mann?

Skrevet

Spør mannen din da vel? Si hva vennen deres har sagt. Og ta det derfra.

Skrevet

Nei, beklager skrev feil..med samme dame.. =)

Skrevet

Spurt og dagt hvor det kom fra. Også orker jeg ikke tenke på hva jeg ville gjort hvis det faktisk var tilfelle.

Skrevet

Uff, jeg får så vondt av deg. Må være forferdelig vondt!!!!!!!!

Skrevet

*sagt hvor det kom fra, såklart.

Skrevet

Er ikke noen lett situasjon nei! Egentlig føles det som det beste hadde vært om det aldri hadde kommet fram. Det er mange år siden, så hvorfor det skal komme fram nå skjønner jeg ikke. Hvorfor si det nå, etter så mange år???

Skrevet

Dårlig gjort av vennen deres hvis dette ligger flere år tilbake i tid og dere har det fint nå!

Men du blir jo nødt til å ta det opp med mannen din, så det ikke blir liggende og gnage mellom dere.

Men , husk, han valgte deg ;) !

Skrevet

Har dere det flott og supert sammen, så ville jeg faktisk bare latt det være... Det er mange år siden og det er tydelig han valgte deg! Noen ganger er det best å bare la fortid være fortid og heller fokusert på det livet dere har sammen idag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...