Gå til innhold

Hva skal du/dere kose dere med av mat...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha reker ikveld...den er klassisk da. Mannen står på kjøkkenet og lager majones nå =)

Skrevet

Mannen står å steker biff, skal ha råstekte poter, en god rømmesaus til, og ikke minst en frisk salat til. Og rødvin på meg til maten :-)

Skrevet

Italiensk grønnsaks lasagne på meg:) Og vanlig lasagne på min samboer! (han liker ikke hjemmelaget lasagne, raringen)

Skrevet

Her blir det hjemmelaga pizza og pepsimax med isbiter til :) Desserten består av en stor plate helnøtt ;)

Skrevet

Det blir sykehusmat på meg,og det vil si en skive med ost,juce og litt frukt...

Skrevet

Lasagne med kyllingkjøttdeig, og salat til, nam, nam:-)

Skrevet

Kylling fajitas med hjemmelaget guaccamole

Skrevet

Grillsjefen står ute og steker kyllingfilet og grillribbe. Tilbehør er det bakt potet og salat..Yammi..:)

Skrevet

Vi har spist helstekt indrefilet av svin med brokkoli, smeltet smør med mais oppi, stekt sopp, råstekte poteter og bernaise. Herregud, så godt det var :-)

Skrevet

Hjølpes, så avanserte alle saman er her i kveld :o)

Vi har tilbrakt heile dagen på Vil Vite-senteret, har akkurat henta ei febersjuk lita jente hos farfar og fått ho + storebroren i seng, så no er det lettaste mulige løysing:

Eg skal ha steikte fiskebollebitar med makaroni + 7UP free, mannen skal ha ostesmørbrød med speilegg + pepsi max.

Og så haugar og dungar med digg etterpå. Ostepoppen har stått og lufta seg sidan i går, så den er sikkert god og seig by now :o)

Skrevet

Her har mannen grilla. Vi kjøpte inn en pakke med ferdig marinert, renskåret svinefilet, kotlett og kylling filet. Og så grilla vi maiskolber.

Som tilbehør lagde jeg en deilig salat med masse godt i og hadde en hjemmelagd creme fraiche dressing til. Og litt loff til da. ;)

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Jeg er ikke så matsulten i kveld, så lager meg nok et fruktfat eller noe, kanskje med litt sjokoladesaus på toppen=) Mannen skal sikkert lage ostesmørbrød, for det gjør han hver kveld. Vi pleier å kose oss med noe på lørdagskveldene, men nå er jeg så gravid at det ikke er plass til mat=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...