Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

spennende for oss prøvere om dere gidder og si noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde sex fordi vi hadde lyst på hverandre denne måneden. Ikke fordi vi "måtte" ha sex pga eggløsning. Det funka for oss! Da slapper man av og stresser ikke sånn med det:)

Lykke til med prøving!

Skrevet

Ingenting annerledes... Var egentlig ganske fortvilet fordi det ble ikke mer sex enn den ene gangen dagen før eggløsningen!

Var kjempedeppa de første dagene fordi jeg tenkte at dette kom ikke til å ende i noen spire... Tenkte at hva var vitsen med å gå på pergo når en ikke får gjort noe på sengefronten.

Men desto større var gleden da jeg fant ut at jeg var gravid, he he.

Jeg spiste folat og omega-3 (nå også så klart) men ikke noe hostesaft, ikke noe wild yam fra el til ikm osv. Tenkte at denne gangen skulle kroppen få gjøre tingene selv så snart egget var sluppet.

Skrevet

Jeg tenkte lite på det, men vi hadde sex annenhver dag. Denne syklusen hadde vi mest sex med meg på alle fire og han bak:) Og i tillegg drakk jeg alkohol litt under en uke etter eggløsning. Tror ikke det siste hadde noe å si, men det var sånn det var:)

Skrevet

Etter 2 år som prøver startet jeg på p-pillen igjen i en mnd.Mnd etterpå var jeg gravid! Som om noe ble låst opp i kroppen.

Så lykke til for di som er prøvere,ikke gi opp!

Skrevet

Etter nesten 1 år med prøving testet jeg wild yam. Tok bare 2 doser om dagen (3 er det man bør ta), og tok det bare 5 dager da jeg glemte å ta den med på påskeferie. Men jeg ble gravid!

Skrevet

etter 7 mnd med prøving, begynte jeg å ligge i ro, ca 15 min etter sex.. da klaffet det med en gang.. vet ikke om det var tilfeldig, men et enkelt tiltak verdt å prøve :o) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...