Gå til innhold

Hoppe på trampoline og prøver å bli gravid. Uheldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg holde meg unna trampoline etter eggløsningen?

Hopper mye på rompa også og bruker det som trening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke ha hoppet trampoline hvis jeg ville prøve å bli gravid. Kan tenke meg at det ikke er lett for det befruktede egget å feste seg da.

Skrevet

Jeg fikk streng beskjed om ikke å hoppe da jeg ble gravid og ut 1 trimester....så kan tenke meg at det ikke er heldig å gjøre det mens du prøver.

Skrevet

Hvem var det som gav deg streng beskjed om det? Og hvorfor egentlig?

Kanskje ikke så lurt å hoppe rett etter sex så mye av sæden renner ut igjen, men ellers ser jeg ikke noen grunn til at et befruktet egg skal ha vanskeligere for å feste seg om man hopper på trampoline.

Skrevet

Enig med gutsbeste her, man kan jo jogge, og da deiser man også opp og ned med relativt hard belastning. At man ikke kan hoppe høres ut som tull.

Skrevet

Det var akupunktør min. Hun er godt skolert og har 30 års erfaring.

Jeg fulgte hennes råd og hadde ett svangerskap jeg ikke merket mye til...bortsett fra resultatet, en herlig gutt.

Skrevet

Hehe, så man kan ikke hoppe, men jogge og dra på aerobic og step kan man..?

BS, spør du meg ;)

Skrevet

Sansynligvis sa hun det på dine egne vegne, altså med tanke på at alle ledd er mykere når en er gravid og lettere får belastningsskader. Ellers så kan det hende hun er av den gamle skolen at hun har den oppfatning som de hadde før, og trodde man hadde større sjanse for å abortere om man gjorde diverse aktiviteter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...