Gjest Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Jeg testet positivt for ikke så lenge siden. Kan ikke helt forstå at det er sant. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få tiden til å gå. Disse to dagene har sneglet seg avgårde. Jeg merket litt av kvalmen. Er mer eller mindre kvalm hele dagen. Er tørst, trøtt og litt uvel. Jeg er 4+3 i dag. Hvordan går det med dere andre i 1 trimester?
snart.trebarnsmor Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Hei Jeg er 9+5 og har ennå ikke forstått at jeg er gravid. Tiden snegler seg av sted. Gleder meg til ul slik at jeg kan se at det er noe der, og at alt er som det skal. Jeg har heldigvis sluppet unna kvalmen, formen er på topp men er litt trøtt innimellom. Har også en veldig oppblåst mage, ser ut som jeg er 4 mnd på vei allerede.. Dagene går vel fortere etterhvert håper jeg:)
Martemor<3 Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Gratulerer! Jeg fant ut at jeg er gravid på mandag. Etter det har jeg kun tenkt på det, og hva som skjer om 8 måneder. lurer på hvordan jeg skal få tiden til å gå selv... Dagene er laaange...Jeg er også i 5. uke nå. Jeg har allerede fortalt det til mamma, stefar, lillesøster og vordende oldemor. Klarer ikke å holde sånt hemmelig:) Det gikk mer opp for meg når jeg fortalte det til noen:) Jeg er veldig tørst, går veeeldig ofte på do og er litt uvell i magen. Men ikke kvalm.
Maya&Leah*har født* Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Jeg er 11+2 idag, å kvalmen har endelig gitt seg virker det som! Ikke vært kvalm på noen dager ;-) Deilig!! Men ømme pupper det har jeg, helt sinnsykt og. Jeg er også veldig tørst å går ofte på do! Begynner å gi seg litt, var ekstremt de første ukene! Lykke til alle sammen :D Vi sees på 2tri etterhvert ikke lenge til jeg går over! *gleder meg*
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Gratulerer såå masse ) er en vidunderlig følelse å vite at enn har en liten spire i magen )) Jeg er 4+6 og fant ut på mandag at jeg var gravid, så enda veldig nytt. Men morro ) Er ekstrem trøtt, småkvalm og vondt i korsryggen. Syns tiden går fort, men har ei lita jente på 13mnd så har altid noe å gjør ) Lykke til med tiden framover )
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Gratulerer og velkommen:) Ja det er gøy å være gravid, men de første dagene etter positiv test er laaange. Jeg føler det går litt bedre nå, men jeg teller jo dager hver dag, så det går ikke fort. Jeg er 5+5 og har termin 6.januar.
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Tusen takk for gratulasjonene! Det er herlig å være gravid. Jeg ville heller gått kvalm enn de mensmurringene/smertene jeg har hatt siden i går kveld. Men etter hva jeg har lest rundt på nettet, så er det ganske mange som har opplevd det. Så jeg bør prøve å slå meg til ro med det. Det er redselen for å miste igjen som kommer. Har opplevd 2 SA, derfor blir jeg vel fort engstelig. Masse lykke til alle sammen!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Gratulerer så mye!! Jeg fant ut på tirsdag at jeg var gravid, er 5+2 nå. Er min andre gang, så kjente igjen tegnene veldig raskt. Er litt mensmurringer ja, men ikke noe vondt til meg. Lykke til videre med svangerskapet!
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Tusen takk! Var en liten stund jeg synes smertene var verre. Det beste for meg er å sitte avslappende i en lenestol. Lå jeg på sofaen ble jeg nesten verre. Kvalmen har vært ekstrem til tider i dag.
Gjest Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 Gratulerer til alle dere som har blitt gravide. Håper vi kan følge hverandre gjennom hele svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå