Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Hva er best? Og hvordan griller eller koker dere dem?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2009 Ok. Men må jeg ta av skallet eller er det fint om det er på? Hvor lenge? Må de ligge i vann først? Litt grønn på det her, ja.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 kokt, myyyyyye bedre enn grillet ) *gleder meg til selvplukk*
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2009 Men hvordan koker du maiskolber da?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 stor kjele meg kokende vann, har oppi litt salt og maiskolbene (uten skall). Koker 5-7 minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå