lita78ღ Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Jeg har babyen helt oppunder lungene, og enda dytter han rumpa si ekstra oppover til tider. Ikke bare-bare å sitte da :-) Er 38+5 i dag, hodet er festet og jeg er egentlig i ganske god form, men jammen er det slitsomt med så høy mage!!! Pust... Noen tips/triks??
Silje & prinsen<3 Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Hei Slenger meg på denne tråden eg også.. Trenger sårt noen tips til å få han til å synke ned !! Har han heeeeelt oppunder ribbebeina, og det er så vondt til tider! Spes når eg sitter.. Uff, ikke bare bare med høy mage nei ))))
lita78ღ Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2009 Huff, har han festet seg hos deg eller?? Jeg trodde først det hadde en sammenheng, men det hadde det visst ikke...... Vet egentlig ikke om det er noe man kan gjøre, de beveger seg vel nedover når de finner det for godt...eller ikke i det hele tatt. Babyen til en venninne beveget seg ikke ned før fødsel. Jeg prøver å gå litt turer da, innbiller meg at det kanskje kan hjelpe noe....lirke han nedover:-) Uansett:håper på litt mer "pusterom" snarest!
Silje & prinsen<3 Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Var på kontroll på tirsdag, og da var han ikke festet seg.... Prøver å hoppe litt, og gå litt for å se om det hjelper.. Er snart desperat:))) Er forferdelig ubehagelig .... Han flytter seg vel ned når han er klar for det )) Hehe.. Vist han i det hele tatt kommer til å bli klar )))) Heldigvis ikke så lenge igjen no Bare håper eg slipper å gå over tiden, men det har eg vel ingen garanti for.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå