AdrenaLine Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Den ligger ikke i Sandvika lenger, men på Lysaker. Var der denne uka og er kjempefornøyd. Fikk over 20 bilder pluss noen filmsnutter. Alt på dvd. 4 utskrifter. Flink og morsom lege. Det er en del tråder her inne om samme greia og generelt så er folk veldig fornøyde... Tror jeg kun har lest om en som ikke var fornøyd og det kan jo skje alle steder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå