Mamma til gullgutt Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Hei! Det begynner å nærme seg at poden fyller ett år, og derfor tok jeg en liten sniktitt inn her til dere. Har hatt godt utbytte av 0-1 års gruppen, og håpet at jeg fort ville finne meg tilrette her også. Jeg bor for tiden i utlandet, og da er det ekstra godt å ha noen å ta opp ting med, siden det ikke eksisterer noe tilsvarende HS her jeg bor. Håper det hele er tilfeldig, men jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet. Det er ikke meningen å komme inn her og kritisere, men jeg synes ordlyden i flere av innleggene (eller kanskje først og fremst svarene), er så skape og lite hyggelige. Og på toppen av det hele så er det ofte signert Anonym. Jeg er veldig åpen for debatter og ulike synspunkt, men synes man bør kunne holde det på et sivilisert plan, og være voksen nok til å stå for sine meninger. Håper det bare var tilfeldig, og at jeg var innom på "en dårlig dag";) Ha en fortsatt god lørdag, så "sees" vi igjen snart!
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Det var helt likt før på småtroll 0-1 år før de fjernet anonym knappen. Lett å gjemme seg bak den hvis man vil spy ut litt galle. ;-/ Mener de burde fjernet anonym knappen her også. Gratulerer med snart en ett åring. En herlig alder!!
torne Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Hei mamma til gullgutt Vet du... jeg er helt enig med deg. Jeg syns også mange av svarene har en lite hyggelig ordlyd. Det er egentlig veldig trist med tanke på at dette er en fin måte å dele erfaringer på. De fleste kommer med gode svar og tips, men noen (anonyme) klarer ikke la være å legge inn kjipe svar. Veldig dumt!! Jeg har bestemt meg for at jeg skal stille de spørsmålene jeg lurer på. Så skal jeg se forbi de kjipe svarene og heller ta vare på de som er hyggelig og velmenende.
torne Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 .... så var jeg litt kjapp på lagre-knappen..... men ønsker dere alle en riktig god lørdagskveld :-)
3småtroll♥ Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Fin tråd det her;) Jeg har en liten gutt som fylte 1 år 05.05 og jeg er her inne nå for første gang- får vel gi slipp på 0-1 år nå Satt med samme tankene som deg jeg også ang anonymknapp og lite hyggelige svar! Får håpe det er flere som leser inlegget ditt og er instilt på en hyggelig dialog der vi kan dele erfaringer og stille spørsmål så mye vi vil! Jeg har tre barn, men er ingen ekspert alikevel. Alltid noe en lurer på og syns det er supert med denne siden;)
Ranveig R Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Velkommen hit og gratulerer med (snart) 1-årsdagen. Absolutt einig med deg i at anonymknappen er ein uting, og at det er mange svar som er skarpare i ordlyden enn nødvendig. Men med deg - og du andre nye - som nyte (og forhåpentlegvis fornuftige ;-p) medlem her inne får vi håpe vi klarar å snu trenden ) Pøs på med hyggelege innlegg og svar, så blir alt bedre. Og viss ikkje, så får ein berre prøve å oversjå resten.
Mamma til gullgutt Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2009 Tusen takk for koselige svar! Nå vet jeg at jeg bare var litt uheldig med hvilke innlegg og svar jeg leste:) Nyt resten av søndagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå