elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 sønnen min er 13 mnd å spiser middagsglass som bare juling, men moset middagsrester fra oss nekter han å spise. han brekker seg til han spyr, hvorfor det? jeg har vannet ut maten også, men det hjelper ikke. liker han ikke maten min? er det ikke normalt at 1 åringer spiser "vanlig" middag?
mamman til to gutter Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 La han få biter i stedet for. Mini spiste heller ikke mye middag når han begynte å spise samme mat som vår, men vi lot han spise det han ville og så fikk han grøt til kveldsmat ca 1time etter middagen og da visste vi at han ble mett av grøten hvis han ikke hadde spist mye middag. Vi lot han også få lov til å spise selv og det var veldig spennende og da spiste han litt mer. Han fikk en skje og brukte den litt og brukte i tillegg hendene. Hel plastsmekke som man får bla på ikea og i de fleste barneutstyrsbutikker er å anbefale...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 her var også biter trikset. men. min ville og vil nesten ikke fortsatt(2.5 år) ha noe annet enn poteter i biter.. ikke kjøtt og ikke grønnsaker.. nå er han somsagt 2.5 år, og nesten det eneste middagen han spiser er poteter og saus, pomfri, pølse og nuggets-lignende ting. ingenting sånn gryterettlignende greier, han bare nekter plent å smake.. i det siste har det gått ned litt fisk og litt kjøtt innimellom.. null niks grønnsaker..litt agurk til nøds.. kjempefrustrerende, men hva kan man gjøre? han spiser godt med skive og slike ting og får tran og sanasol vertfall vinterhalvåret.. så får man bare håpe det blir skikkelige mannfolk av de allikevel:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå