Lystpåentiljeg Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 hadde fulgt "hvetemel" streken på dl-målet.
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 ca 3/4 dl, det er maizenna majsstivelse det da... Vet ikke om det er det samme...? Gul pakke hvor det står maizenna majsstivelse på
Libido- Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 hvetemel og masienna har ikke samme tyngde. Jeg målte i samme mål som potetmel, det er litt lettere, slik som maisenna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå