Gjest Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Har en klump på størrelse med en druestein på innsiden av kjønnsleppen, ved klitoris. Kjennes ut som en kvise når jeg tar på den, litt vondt liksom. Oppdaget den da jeg tørket meg etter toalettbesøk pga "smerten". Hva kan det være? Noe farlig? Har hatt sex med den samme mannen i 10 år, så er ikke kjønnssykdom...
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Dytter... Er litt redd for at det kan være noe farlig. Ingen som har hatt det samme?
Ksenia & Anjem Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Det kan komme av hormonforstyrrelse..Har hatt sånne noenganger, med snakket med legen og hun sa det var helt ufarlig..
Sjefsmegga Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Ja, det kan være et inngrodd hår, eller en betent talgkjertel. Ikke farlig, men forferdelig ubehagelig og vondt.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Sånn hadde jeg i forrige uke. Klarte ikke å la være å prøve å klemme og da kom det ut sånn kvisegugg også forsvant den.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Man kan få kviser på de utroligste steder, så er det nok mest sannsynlig det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå