Gå til innhold

Får ikke små nok mamma klær!!!!! HJELP!!!!!


<3 lykkeligeida er mamma <3

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort problem... Jeg leter stort etter mamma klær som er små i rompe og lår! Jeg er ei lita jente som rett og slett drukner i mamma buksene på h&m og Lindex. Vanligvis bruker jeg str 32 kanskje 34 i bukser så det sier seg selv at str 36 ser lite bra ut. Nå går det ikke lenger med strikk i mellom knappen og knappehullet. Glidlåsen spriker jo nesten helt ned. Har mått gått mye i kjoler i det siste. Men, må jo fins mamma bukser for meg og?? Er 160 høy så er ikke lett. Har noen ide så tas de imot med stoooor takk. Jeg bor i Vestfold så fint om det finnes noe i nærheten. Kan jo ikke gå i mormor bukser. :) De buksene jeg har prøvd har sett ut som en bukse på ei dame på 60... Lite pen og ikke veldig etter fomene. Utvalget her om kring i mamma klær er lettere sagt ikke stort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På polern og pyret hadde de noen små/trange bukser ifjor iallefall. Jeg ville prøvd butikker som bare har mamma klær. De har mye bedre utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg sliter også med for lange bukser. Er bare 155 høy... men er litt rundere i formen så må opp noen str. alikevel.

 

Jeg fant en helt fantastsk bukse på Cubus. det er ikke mammabukse, men den har strikk i livet og på bena! Fikk tipset av svigerinna mi (som ikke er høyere enn meg :-)) Hun brukte disse buksen hele sv.skapet. KJøpte meg en her om dagen og ble helt frelst, helt nydelige!!

de er tynne og gode å ha på seg nå fremover.

 

De koster 149,- og det på full pris!! :-)

Fååes i farger sort, brun og grå ihvertfall.

 

Lykke til med mammabukse-handelen!

Selv sliter jeg med 17.mai klær, mamma får låne bunaden i år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter veldig jeg også.. Bruker vanligvis 32/34 eller 26 i bukser så alle mammabuksene jeg har prøvd svømmer jeg jo i. Men i dag var jeg på 9 måner på sandvika storsenter og fant ei hvit bukse i dongeristoff som kun va bittelitt for stor:) Veldig lykkelig nu... Ellers så hadde de veldig mye fine sommerklær der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, trenger dere mamma-bukser allerede? Har termin 3 des. jeg og trenger ikke enda ihvertfall. Har dere fått mye mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 4 des. og har ingen gravid mage nei, men mage har jeg fått!! den har vokst, ser ut som stor fettmage heller, så gleder meg stort til gravidmagen popper frem. Får ikke på meg så mange klær lenger...

 

er 2.gangs gravid. 1.gang begynte byttet jeg ikke ut buksene før jeg var over 20 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mange tips. Er vel ikke det at magen er enorm ;) Men er fryktelig kvalm og orker ikke ha bukser som strammer mer. Og gidder ikke kjøpe nye bukser for bare litt. (Har ikke så god råd) Også er de mammabuksene enormt gode å gå i. Skal i dåp til min skjønne tante unge i slutten av juni og har null ide om hva jeg kan ha på meg. Har bukser jeg bruker til vanelig nå men glidlåsen er nesten helt nede og må ha strikk i mellom knapp og hull. :) Ikke veldig pent. Må ha lange gensere over. Har ikke fått gravid mage jeg heller. Er bare blitt koselig små feit rundt magen som tanta mi kalte det. Har en liten kul bare. Men er mest ubehaget egentlig. (faktisk så har venner komentert at det beynner å sytes litt da så er jo ikke bare meg som er uvell tror jeg.) Men, jeg tenkte egentlig for fremover... Hvor jeg kunne finne bukser som passet og så bra ut. :) Har termin 19 des. Gleder meg til å få skikkelig baby mage! Takk for tips om polarn og pyret.. Skal sjekke ut der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mamma og meg" i Larvik, har mange fine bukser som passer de fleste, ikke så gale i pris heller. Har to stk selv som faktisk har holdt hele svangerskapet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har du termin i desember, og det går ikke lenger med strikk i knappen ? Hmm... Folk vokser veldig forskjellig skjønner jeg :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

hvorfor ikke prøve vanlige bukser i en størrelse eller to større? da er utvalget plutselig mye større!:) og regner med at det er mer enn bare magen som kommer til å vokse på de fleste av oss.. :) da har en også bukser som ser ok ut, den første tiden etter fødsel også, er ikke sikkert det er like vakkert/behagelig med for mye stoff på magen når en helst vil vise at en er ferdig:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...