smakk Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Det ble jo bare en halv cm røre når jeg helte det i langpanna. Blir den veldig tynn? Vil jo ikke ha en sånn tynn lefse av ei kake.. Kan jeg lage en pakke til og helle oppå eventuelt? Hva skjer da med steketid?
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Opplevde det samme, så ingen gode råd herfra. Kanskje bruke en mindre form rett og slett. Altså en mindre langpanne.
smakk Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2009 Skal lage et slott av den, så da trenger jeg hele størrelsen.. Pokker, så mye for å gjøre det enklere for seg selv..
Tommage♀♂ Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Det står vel på om den er beregnet til 30x40 lanpanne?
Lystpåentiljeg Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Toro, den gule posen, er veldig god. Kommer vel i stor og liten størrelse vel? Står bak hva den er beregnet på i alle fall.
smakk Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2009 Langpanna mi er 36 x 36. Jeg tok litt over 1 1/2 pakke oppi jeg, det så ut til å bli passe og den var ferdig etter 20 min for det )
blåbæret Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Jeg bruke ren litt mindre panne, men du kan fint ta en pose til, bare pass på at den kanskje bør stekes litt lenger. Vi brukte to poser i bhg. men kastet en del kake da barna syns det ble for mye, tross alt den delen med glasur på som er best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå