Gå til innhold

Den beste sminka eg har vært borti!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt meg (endeliiiig) mineral foundation....fytti katta kor god!!! Ikkje nøl med å kjøpe folk!! Te tross for rynker, kviser, nupper, porer, sår, så legge den seg ikkje som ein strek rundt, inni, som gjerne trad. pudder og foundation gjør!!

Bare et lite tips :D

I tilfelle noen ikkje hadde hatt den åpenbaringen ennå :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel mange merker som har mineral foundation... jeg har i.d sin og er superfornøyd :)

Skrevet

Jeg har fra Loreal mener jeg - synes ikke det var noe stas.

Skrevet

Jeg har Body Shop sin, og synes ikke den er særlig god. Men fikk prøve i.d sin en gang, og den var helt vidunderlig.

Skrevet

...ekje heilt sikker på kem sin eg har.....maybelline? har dei sånn og nå?? hehe..vett bare eg kjøpte den på Vita eg :P

En må liksom heilt oppi huden for å se at det e sminke på...fantastisk...eg som e sååå bleik for tia og då! whee!

Skrevet

ID er den eneste som gjelder når det gjelder mineral foundation! Den er dyr, men gir det desidert peneste resultatet når men sminker seg. Uten tvil!!

Jeg har sverget til denne i et par år nå, og fatter ikke hva jeg holdt på med før jeg oppdaget denne foundation..!

Jeg kjøper min på e-bay og sparer masse penger på det. Der kan dere få en stor boks for 150-200,- pluss porto, kontra 450,- på parfymeri her i Norge.

Blir egentlig ikke veldig dyrt i lengden, da en boks er ganske drøy.

Skrevet

E-bay høres ikke dumt ut...

Men en må vel til en norsk butikk for å finne seg den rette fargen...

Jeg kunne godt tenkt meg å bestilt på e-bay, men har jo ikke peiling på hvilken farge jeg skal kjøpe..

Hvilke butikker her hjemme selger ID da?

Skrevet

Hvilke butikker selger ID?

... det som er no dritt og kjøpe det på nettet, er at jeg ikke vet hva slags farge jeg skal ha?

Skrevet

..Mineral Foundation er bare helt fantastisk

ARTDECO har samme pudder som I.D sitt pudder, bare at den koster en tredjedel av I.D sitt. mener jeg har hørt at de er laget på samme laboratorie og derfor like bra! De har også kjempelekre mineral øyenskygger...

Skrevet

Mineral Foundation fra Mary Kay er meget bra. Dette vil jeg anbefale på det sterkeste.

Naturlig og fin farge.

Skrevet

Det går jo an å gå i en butikk her i Norge og 'late' som man skal kjøpe, så man finner fargen sin, og så gå hjem å bestille på e-bay...:)

Sleipt, men da sparer man litt!! Første gang man kjøper, må man jo kjøpe børsten også..

Man får kjøpt ID på noen parfymerier, og ellers veldig mange hudpleie salonger.

Skrevet

artdeco sin øyenskygge og pudder..kjøper man det i parfymeri???

Skrevet

Artdeco får man i parfymerier ja. Veldig fornøyd med merket.

Ellers er det Kanebo og Dior for meg.

IKKE kanebo`s leppe stift. DYR og dårlig.

Dior sin øyenskygge er fantastisk. drysser ikke.

Men jeg sliter med å finne mascara jeg er fornøyd med.... noen gode råd der??

Skrevet

Jeg har brukt i.d sin og glo minerals sin i 1 år ca, foundation og solpudder, er superfornøyd! Beste for huden min hvertfall :o)

Skrevet

Til deg som trenger mascara tips: Kanebo 30 grader!! Den er fantastisk!!

Den er som gummi på vippene hele dagen uten å drysse, og så vasker du den av med bare vann som er over 38 grader varmt. HELT FANTASTISK!

Du kan nærmest dra den av vippene i varmt vann!

Jeg har alltid slitt med kløe i øynene av annen mascara, så å finne et så bra produkt som denne, var det beste som kunne skje mine øyne:):)

Jeg har også blitt anbefalt en fra Clinique som er noe av det samme, men har ikke prøvd denne selv..

Skrevet

Jeg har kjøpt mineralsminken til SheerCover fra tv-shop! Den er også vanvittig bra!!! Har aldri handlet fra tv-shop før så var passe dritnervøs når jeg endelig gjorde det.

Men det ble et sykt bra resultat!! Anbefales!!

www.sheercover.no

Skrevet

Gå på www.blivakker.no. Der selger de billig id.bare minerals sminke ;)

Skrevet

Synes mineralsminke suger, jeg. Funker ikke for meg i det hele tatt. Bruker foundation fra Clinique, pudder og øyenskygge fra MAC og Coastal Scents, eyeliner fra MAC, Almay eller Lancome, og rouge/highlighter/softlights fra Smashbox eller Benefit. Og det kommer jeg til å fortsette med... yess!

Skrevet

Mine favorittmaskaraer:

Lancome Virtuose

Givenchy Phenomen'Eyes

Dior Diorshow

Smashbox Bionic Mascara

Skrevet

Jeg begynte med mineralsminke for et par år siden da jeg fant denne nettsiden; https://www.everydayminerals.com/index.php

Det er ganske billig... Men jeg har ikke prøvd noe annen mineralsminke, så det hadde vært interessant å høre andres erfaring med akkurat den sminken... ;-)

Skrevet

jeg bruker også everydayminerals, syntes d er kjempe bra! Er ikke så lett å finne ut hvilket man skal velge, men man kan bestille et sånt prøve kit gratis og så se om man finner en som passer! Bestilte i går, fikk nytt prøvekit (velger de fargene jeg bruker) og 2 store bokser med mineralpudder/foundation og betalte 200kr inkl frakt! ... sparer maaasse på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...