Den heldige eier av ett barn Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Er det ikke slik at de skal ha minst mulig karbohydrater? Så om jeg får besøk av noen som går på det, så kan jeg servere Bakon Krisp med god samvittighet? Det står 0 g karbohydrater.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Bakon Krisp kan man spise på ketolyse. Alt som inneholder 0 karbohydrater er ok.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2009 Så bra, da kan jeg servere det:) Selv om det for meg hørers hel merkelig ut;)
Nina76. Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Både ja og nei. Det kommer veldig ann på personen det. Ketolyse skal ha veldig lite karbohydrater ja, men det er nok ikke slik at det er null g karbo i baconcrisp selv om det står på posen at det er null. Null betyr bare at det er mindre enn en gram karbo. Det kan altså være 0,99 gram karbo per hundre gram, og likevel har de lov å skrive null på posen. Skjønner du? Det oppfordres til å telle produkter med null som en gram karbo for sikkerhets skyld, siden det vil bli mest riktig. Det er det riktignok ikke alle som gidder å bry seg om da. Jeg var selv nødt til det da jeg gikk på katolyse. Såh, det kommer med andre ord veldig ann på personen du skal ha på besøk. Jeg valgte som sagt å telle null som en, og dermed kunne jeg ikke spise slikt. Måtte bruke alle de karbohydratene jeg hadde tilgjengelig til grønnsaker og slikt. Eneste jeg ikke talte var kjøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå