Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Synes det er direkte ufyselig å komme inn på et skittent bad, og synes jeg ser det overalt. Brun ekkel wc, vask med skitt rundt og møkkete gulv. Hvor lang tid tar det å dra over toalettet & servanten?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 ligger det masse støvlag også viderereagerer jeg, men jeg vasker over hver morgen og alikevel syntes jeg det ser møkkete ut på kvelden. Så er jo ikke sikekrt det er så lenge siden det ble vasket.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Jeg syns det blir skittent i løped av bare timer nå på denne tiden av året og med to små unger. Syns ikke jeg gjør annet enn å vaske.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Badet er vel det stedet det blir kjappest støv og dritt på,det skal jeg være enig i. Trenger ikke se skinnende ut, men hos enkelte er det rett og slett ekkelt å gå på do:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Vasker hver dag, jeg, men bor sammen med tre gutter, deriblant to som er i den alderen hvor de er konstant skitne og også ikke alltid treffer doskåla når de tisser. Så det ser egentlig like jævlig ut hver kveld! Det jeg synes er ekkelt, er å komme til folk som ikke bruker dobørsten!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå